Direktlänk till inlägg 15 mars 2009

Om allt o ingenting

Av sanna - 15 mars 2009 16:24

Jaha ska man försöka få nått skrivet i sin blogg idag kanske? Har ju inte okrat med detta på ett tag nu o vill väl inte påstå att jag mår bättre precis. Orkar fan inte med mig själv o min kropp längre snart. Vill bara skrika o gråta men vad hjälper det. Biter ihop o kämpar. Mitt sätt o tackla saker Rätt? Fel? Jag vet inte.


Var på koll hos läkaren i onsdags o som jag misstänkt o känt av är jag sämre o svagare i hela vänstra sidan. O sen läser jag tillbaks i gamla papper jag har härhemma o märker att det är vänstersidan som varit sämst i många år. Ligger diskbråcket o klämmer mer mot vänster sida? Jag kan knappt gå just nu iaf. =(


I fredags fyllde mamma 65 år så det var fest där igår. Jag sov över o jag o ma & pa kom inte i säng förän 4 imorse så gissa om man är extra trött idag?! =) Men kul var det på festen. Imorse hjälptes vi åt med megadisek o då menar jag MEGA. Pappa diskade, jag torkade o mamma plockade in. Men roligare o hålla på med sånt då man hjälps åt. Pappa skjutsade hem mig så jag har hemma vid halv tre ungefär. Gick bort till Ica o handlade lite då o köpte GT o då fick jag med en Lasse Stefanz cd som spelas här just nu.

Fick en cd av min farbror igår där han sammanställt en massa foton (hundratals) från min farmor o farfars släkt med kort tillbaks till 1860-talet. Gissa om det är kul o ha? =) Tack farbror!!


I fredags vid halv tio på kvällen ringde P. Då var han o B på svensk mark igen. Skönt o ha dem hemma igen!


Nu ska jag lägga mig o läsa lite. Sen kolla skidskytte o Inters match senare.









 
 
Sofia

Sofia

15 mars 2009 19:11

Hej vännen!
Jag hoppas din dag är bra, och att du inte har ont.

Kram Sofia

http://www.3barnsmamma.bloggagratis.se

 
Ulla

Ulla

15 mars 2009 21:34

Va roligt med en hel cd med foton av släkten bakåt. Jag önskar att jag hade fått tag på foton av min morfar och hans släkt bakåt. Han är född i Göteborg.Jag vet att släkten bör vara rätt stor där neröver.
Ha en bra morgondag
Kram Ulla o Brian

http://ladyinblue.bloggagratis.se

 
Anneli

Anneli

16 mars 2009 18:16

Jag skrev så långt till dig men det försvann, vad less jag blir :(

Jag förstår så väl när du säger att du biter ihop, men jag tro dock att om man gör så kommer man alltid tillbaks, man ger inte upp... Vill övervinna smärtan... Galet kanske ;) Värk borde förbjudas... Ingen är värd detta lidande man har, ingen. Och som du sa ingen förstår som inte har haft det.

Grattis till din mamma i efterskott och vad roligt med fest... Härligt att komma bort från allt en stund... Försöka glömma allt jobbigt man har... Vad roligt med en massa gamla släkt kort!

Trevlig kväll Sanna Värmade och stärkande kramar Anneli

http://varan-varld.bloggagratis.se

 
Vicki

Vicki

16 mars 2009 19:54

Hjälper det dig om du vilar dig när du har som mest värk?

Roligt med fest!!!

Vicki

http://fotbollsvicki.blogspot.com

 
Helena

Helena

19 mars 2009 11:45

Hej vännen! Usch vad jobbigt att du ska behöva ha så mycket värk hela tiden... Jag lider verkligen med dig.

Trevligt med kalas & fest. Skönt att få komma bort lite & tänka på nånting annat en stund :-).

Ha det nu så bra det bara går! Brev är på väg till dig!
Kram kram

http://fyraifamiljen.wordpress.com

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av sanna - 25 augusti 2009 21:35

Från imorgon har min nya blogg där jag skriver om fibromyalgin, bipolära sjd, ME/CFS o mitt övriga liv lösenord så ni som vill läsa får skriva här o be om lösen. Har även startat en blogg med boktips för den som är intresserad...

Av sanna - 25 augusti 2009 21:35

Från imorgon har min nya blogg där jag skriver om fibromyalgin, bipolära sjd, ME/CFS o mitt övriga liv lösenord så ni som vill läsa får skriva här o be om lösen. Har även startat en blogg med boktips för den som är intresserad...

Av sanna - 23 augusti 2009 11:27

Har gjort en ny blogg o kommer snart stänga ner denna. Vill du ha adressen till den så hör av dig...

Av sanna - 17 juli 2009 20:20

Idag har det gått i ett. Varit o storhandlat hem mat o det tar ju sin tid speciellt då man ska passa bussar hit o dit. Sen har jag varit hos frissan också. Såna här dar tar på mina krafter. Nu sitter jag här o har ena ögat på Golden League på tv:n. I...

Av sanna - 14 juli 2009 13:11

Känsn som allt rasar ihop. Det ena efter det andra händer. Hur orkar man? ...

Ovido - Quiz & Flashcards