Direktlänk till inlägg 1 juli 2009

Festival

Av sanna - 1 juli 2009 11:12

Jag mår inte alls bra i värmen.

Kroppen blir sååå mycket sämre. :-(

Därför sitter jag knappt vid datorn.

Imorgon börjar festivalen i stan o håller på till lördag.

Ska givetvis gå dit o kika lite varje dag.

Bor ju mitt i festivalområdet. :-)

Kl 17 på fredag står jag klistrad vid scenen.

Är ju Scotts då :-P

 
 
Monica

Monica

1 juli 2009 17:58

Ja, nu är det varmt så det räcker, men jag har inte ont av det men vet ju dom som mår dåligt när det blir så här varmt.

Scotts är väl ganska bra, men Larz-kristerz är mycket bättre tycker jag. Tur att smaken är olika.

http://violett.bloggagratis.se

 
Anneli

Anneli

3 juli 2009 18:35

Hallojsan! Vad mysigt med festival, det hade vi förra helgen... Fick då se Marcus Fagervall, toppen bra! Hoppas att du snart mår bättre Kram

http://pottipotti.wordpress.com

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av sanna - 25 augusti 2009 21:35

Från imorgon har min nya blogg där jag skriver om fibromyalgin, bipolära sjd, ME/CFS o mitt övriga liv lösenord så ni som vill läsa får skriva här o be om lösen. Har även startat en blogg med boktips för den som är intresserad...

Av sanna - 25 augusti 2009 21:35

Från imorgon har min nya blogg där jag skriver om fibromyalgin, bipolära sjd, ME/CFS o mitt övriga liv lösenord så ni som vill läsa får skriva här o be om lösen. Har även startat en blogg med boktips för den som är intresserad...

Av sanna - 23 augusti 2009 11:27

Har gjort en ny blogg o kommer snart stänga ner denna. Vill du ha adressen till den så hör av dig...

Av sanna - 17 juli 2009 20:20

Idag har det gått i ett. Varit o storhandlat hem mat o det tar ju sin tid speciellt då man ska passa bussar hit o dit. Sen har jag varit hos frissan också. Såna här dar tar på mina krafter. Nu sitter jag här o har ena ögat på Golden League på tv:n. I...

Av sanna - 14 juli 2009 13:11

Känsn som allt rasar ihop. Det ena efter det andra händer. Hur orkar man? ...

Ovido - Quiz & Flashcards