Direktlänk till inlägg 6 juli 2009

Måndag eftermiddag

Av sanna - 6 juli 2009 13:38

Trött o ont men men...

Idag kommer A hem :-)

Ska göra ingenting idag

Veckan är rätt obokad också

Skönt

Tvätta imorgon o fika med en kompis på onsdag

Har kikat runt lite i bloggarna igen :-)

 
 
Johanna

Johanna

6 juli 2009 14:07

Är du inne i en jobbig period nu? Hoppas du kryar på dig iaf. Här är det rätt okej just nu. Jag är inne i en 'frisk' period och njuter till tusen. Men nu när knoppen är i bra skick så känner jag av ryggen desto mer tyvärr men det är sånt jag överlever. Tur man har piller till det ;-)

http://eddiesmamma.blogspot.com

 
Vicki

Vicki

6 juli 2009 21:45

Ser ju ut som ni haft en toppenfestival!! Många artister som varit där, var det fler än dem?

>Vicki

http://fotbollsvicki.blogspot.com

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av sanna - 25 augusti 2009 21:35

Från imorgon har min nya blogg där jag skriver om fibromyalgin, bipolära sjd, ME/CFS o mitt övriga liv lösenord så ni som vill läsa får skriva här o be om lösen. Har även startat en blogg med boktips för den som är intresserad...

Av sanna - 25 augusti 2009 21:35

Från imorgon har min nya blogg där jag skriver om fibromyalgin, bipolära sjd, ME/CFS o mitt övriga liv lösenord så ni som vill läsa får skriva här o be om lösen. Har även startat en blogg med boktips för den som är intresserad...

Av sanna - 23 augusti 2009 11:27

Har gjort en ny blogg o kommer snart stänga ner denna. Vill du ha adressen till den så hör av dig...

Av sanna - 17 juli 2009 20:20

Idag har det gått i ett. Varit o storhandlat hem mat o det tar ju sin tid speciellt då man ska passa bussar hit o dit. Sen har jag varit hos frissan också. Såna här dar tar på mina krafter. Nu sitter jag här o har ena ögat på Golden League på tv:n. I...

Av sanna - 14 juli 2009 13:11

Känsn som allt rasar ihop. Det ena efter det andra händer. Hur orkar man? ...

Ovido - Quiz & Flashcards