Direktlänk till inlägg 17 juli 2009

Fredagskväll

Av sanna - 17 juli 2009 20:20

Idag har det gått i ett. Varit o storhandlat hem mat o det tar ju sin tid speciellt då man ska passa bussar hit o dit. Sen har jag varit hos frissan också. Såna här dar tar på mina krafter. Nu sitter jag här o har ena ögat på Golden League på tv:n. Imorgon blir det lugnt, lugnt , lugnt om jag nu inte blir alltför rastlös o börjar städa lite. :-) Nej jag skjuter nog på det till söndag.

 
 
Katja

Katja

20 juli 2009 21:44

Tack hjärtat för tummarna =)
Vill du fika ngn dag eller luncha?
Jag har ju ont varje dag så kan varje dag.. haha..
Kramar!!!

http://smultronduvan.blogg.se

 
Helena

Helena

26 juli 2009 15:28

Allt bra med er? Det var ju ett tag sen vi hördes av! Här är det helt okej, men vi håller ju på att flyta bort av allt regnande... det har regnat utan uppehåll sedan natten till fredag! Är så less på regnet nu... Hoppas vi hörs snart igen!
Kram kram // Helena
PS. Brev är på G till dig... postar det i morgon eller på tisdag :-) DS.

http://smyckesblogg.blogspot.com

 
Vicki

Vicki

28 juli 2009 19:23

Hur är det med dig? Allt bra?

Vicki

http://fotbollsvicki.blogspot.com

 
Anneli

Anneli

16 augusti 2009 21:24

Hej Sanna! Det var läääänge sen jag kikade in här... Tråkigt att läsa om din A men jag håller mina tummar att ni får hjälp och att hon blir bättre, bra om ni får komma till lungmedicin. Stärkande kramar till er båda

http://pottipotti.wordpress.com

 
Vicki

Vicki

20 augusti 2009 19:48

Hur är det med dig?? Såg att det var länge sedan du var inne på din blogg.

Vicki

http://fotbollsvicki.blogspot.com

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av sanna - 25 augusti 2009 21:35

Från imorgon har min nya blogg där jag skriver om fibromyalgin, bipolära sjd, ME/CFS o mitt övriga liv lösenord så ni som vill läsa får skriva här o be om lösen. Har även startat en blogg med boktips för den som är intresserad...

Av sanna - 25 augusti 2009 21:35

Från imorgon har min nya blogg där jag skriver om fibromyalgin, bipolära sjd, ME/CFS o mitt övriga liv lösenord så ni som vill läsa får skriva här o be om lösen. Har även startat en blogg med boktips för den som är intresserad...

Av sanna - 23 augusti 2009 11:27

Har gjort en ny blogg o kommer snart stänga ner denna. Vill du ha adressen till den så hör av dig...

Av sanna - 14 juli 2009 13:11

Känsn som allt rasar ihop. Det ena efter det andra händer. Hur orkar man? ...

Av sanna - 10 juli 2009 21:04

Hur det gick för A på barnmottagninegn?Inte alls braHon har jättekraftig allergi mot mycketO SVÅR astmaFast varken jag eller A upplevde att hon hade nått astmaanfall o svårt o andas då hon var därSå hörde han att hon hade nedsatt förmåga att andas ut...

Ovido - Quiz & Flashcards