Alla inlägg under mars 2009

Av sanna - 27 mars 2009 17:33

Jag är sjuk. Förkyld, feber o fryser. Hoppas på o må bättre i helgen så jag kan blogga mer.

Av sanna - 25 mars 2009 15:36

Nu åker jag o P snart på hockey i Karlstad



Av sanna - 23 mars 2009 14:19

Heja grabbar kämpa på ikväll nu!!!


Av sanna - 23 mars 2009 14:14

Nu har vi ätit. Jag är proppmätt. F blev kanonnöjd. =) Ska till sköterskan snart nu

Av sanna - 23 mars 2009 12:40

Är hos F nu.

Håller på o visar honom hur man gör revben i ugn.

En av hans favoriträtter

Av sanna - 23 mars 2009 09:52

Mår lite sisådär. Men kämpar på. Vad har man för val? Man kan ju inte lägga sig ner o skita i allt. Idag ska jag häsla på F en sväng o sen till min sköterska. Idag åkte A till sin pappa o hon kommer inte hem förän den 14/4. De åker ju till Thailand den 29:e o kommer hem just den 14:e. Hon kände nog av litegrann imorse att vi inte kommer att ses på ett tag för jag fick en kram o det hör inte till vanligheterna. =) Jag kommer givetvis sakna henne. Men hoppas hon får kul på resan. Nu ska jag in i duschen o sen till bussen.

Av sanna - 20 mars 2009 15:19

Är hos F. Vi har storstädat hos honom. Även tvättat o den hänger nere o tvättstugan i torkrummet nu. Igår skjutsade mamma mig så jag fick storhandla. Snällt! Har ju ingen bil så det underlättade. Kunde ju tex köpa storpack toapapper o sånt nu o det sparar man ju en del pengar på. Idag följer två av A:s kompisar med hem o sover över. Vi ska äta tacos. De var ju bara TVUGNA att sova över för de kommer ju sakna henne SÅÅ då hon är i Thailand. =) Ska försöka hinna in i handarbetsaffären innan jag åker hem. Är snart klar med mitt sista broderi o MÅSTE bara köpa ett nytt. =)

Av sanna - 15 mars 2009 16:24

Jaha ska man försöka få nått skrivet i sin blogg idag kanske? Har ju inte okrat med detta på ett tag nu o vill väl inte påstå att jag mår bättre precis. Orkar fan inte med mig själv o min kropp längre snart. Vill bara skrika o gråta men vad hjälper det. Biter ihop o kämpar. Mitt sätt o tackla saker Rätt? Fel? Jag vet inte.


Var på koll hos läkaren i onsdags o som jag misstänkt o känt av är jag sämre o svagare i hela vänstra sidan. O sen läser jag tillbaks i gamla papper jag har härhemma o märker att det är vänstersidan som varit sämst i många år. Ligger diskbråcket o klämmer mer mot vänster sida? Jag kan knappt gå just nu iaf. =(


I fredags fyllde mamma 65 år så det var fest där igår. Jag sov över o jag o ma & pa kom inte i säng förän 4 imorse så gissa om man är extra trött idag?! =) Men kul var det på festen. Imorse hjälptes vi åt med megadisek o då menar jag MEGA. Pappa diskade, jag torkade o mamma plockade in. Men roligare o hålla på med sånt då man hjälps åt. Pappa skjutsade hem mig så jag har hemma vid halv tre ungefär. Gick bort till Ica o handlade lite då o köpte GT o då fick jag med en Lasse Stefanz cd som spelas här just nu.

Fick en cd av min farbror igår där han sammanställt en massa foton (hundratals) från min farmor o farfars släkt med kort tillbaks till 1860-talet. Gissa om det är kul o ha? =) Tack farbror!!


I fredags vid halv tio på kvällen ringde P. Då var han o B på svensk mark igen. Skönt o ha dem hemma igen!


Nu ska jag lägga mig o läsa lite. Sen kolla skidskytte o Inters match senare.









Ovido - Quiz & Flashcards