Alla inlägg under mars 2009

Av sanna - 13 mars 2009 10:25

Jag har inte orkat skriva här på ett tag. Värken är olidlig o jag har inte orkat sitta så mycket vid datorn. Tack alla för era kommentarer. Ska läsa era bloggar efter helgen o komentera lite. Idag fyller mamma 65 å imorgon blir det kalas.

Av sanna - 4 mars 2009 11:13

Var fullt upp igår. Först var jag med A i M-stad. Hon var på intervju på Mc Donalds inför sommarjobb. De skulle ha 10 personer o de var många som intervjuades så chansen är väl rätt liten att hon får nått tyvärr. Men innan fredag ska de som får få besked så än är ju inte hoppet helt ute. Sen åkte vi hem o åt o sen tog vi tåget till Sde för A skulle köpa hårfärger. Så kvällen ägnade vi åt att färga håret. Först bleka det svarta, sen på med rött där o sen svart i luggen. Men hon ska nog köpa en till röd så den röda blir lite mörkare. Bakade en sockerkaka o krämbullar igår också. Gissa om jag var helt slut sen?! Idag kommer en kompis hit o vi ska käka lunch tillsammans. Har gjort kasslergryta o sen ska vi ha ris till. Kul kul!!

Av sanna - 2 mars 2009 15:33

Har så ont. Höfterna är värst. Kan knappt röra mig. =(

Av sanna - 1 mars 2009 22:36

Idag har det varit en tung dag. Varit rätt så ledsen bla.

Hade fått mail av P idag o det gjorde mig glad iaf. Han o B har det kanonbra i Thailand. Skönt att höra av honom o höra att allt är bra.

Varit på röntgen med F idag. Han hade pajat handen men som tur var ingen fraktur.

Fick sms av A förut. Hon hade trillat på en isfläck idag o skadat handen som hon stukade svårt för ett tag sen o som aldrig blivit bra sen dess. Får kolla på den då hon komemr hem imorgon. Hoppas jag slipper ett röntgenbesök till. Hon ska på sommarjobbsintervju på Mc Donalds på tisdag. Många som ska intervjuas men håller tummarna stenhårt för att hon blir en av dem som får jobba där i sommar.

Är så slut nu. Ska krypa ner o läsa.

Kram till alla som läser från en ledsen Sanna.



Av sanna - 1 mars 2009 22:21

Denna fick jag av Ulla idag =)



Skickar den vidare till :

Sofia

Marie

Annelie

Anette

Helena

Ovido - Quiz & Flashcards