Direktlänk till inlägg 5 juli 2009

Festivalen

Av sanna - 5 juli 2009 22:49

Här har det varit festival torsdag-lördag.

Jättekul o mycket bra musik (band o artister både kända o lokala).

Men allra bäst var ju SCOTTS :-)


Mina betyg på de kända banden/artisterna:

Kevin: helt okej

Ulf Lundell: helt kass

Backyard Babies: sådär

Scotts: BÄST!!!

Rydell & Quick: okej men hade för mycket bas så man hörde inte sången

Melody Club: okej

Ace of Base: totalt kassa

Owe Thörnqvist: en cool gammal man som ger allt iaf

E.M.D: bra

Sahara Hotnights: njae

Betch Boys: suveräna!!


Nu är jag trött o har ont men kämpar på...

Skönt det är lite svalare ute nu.



 
 
Annelie

Annelie

6 juli 2009 12:49


Ojj.. vad artister & grupper det har vart i er stad under helgen.

Här var E.M.D i fredags och Alcazar i lördags.
E.M.D var rena skiten enligt mig,, de bjöd nästan ingeting på sig själva.
Nääee usch.
Men, jag är väl ingen höjdare att gilla deras musik annars heller.. så det kanske är därför.. *fniss*

Ha en underbar fortsättning på sommaren.. // Kram Annelie

http://minegen65.blogspot.com

 
Katja

Katja

6 juli 2009 13:29

Hejsan.. kul med betygssättning..
Här är det sådär.. ont i höger arm.. brukar ha vänster sida.. :S Han tror det är diskus prolaps och isf akutop.. :( Men, men det märks.. Och det blir fan inget bättre här heller inte.. men det vet man ju.. har iaf fått sjukpenning alltid något. Rådde ingen tvekan om att jag skulle ha sjukersättning.. Ska till sthlm på mr igen. De hade 8 mån väntetid på min :S Här i skövde. Skickade papprena till sthlm förra veckan och redan nu har jag fått en tid till mr.. otroligt jag älskar stockholms vård..
Händer i veckan?
Kramar!!!

http://smultronduvan.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av sanna - 25 augusti 2009 21:35

Från imorgon har min nya blogg där jag skriver om fibromyalgin, bipolära sjd, ME/CFS o mitt övriga liv lösenord så ni som vill läsa får skriva här o be om lösen. Har även startat en blogg med boktips för den som är intresserad...

Av sanna - 25 augusti 2009 21:35

Från imorgon har min nya blogg där jag skriver om fibromyalgin, bipolära sjd, ME/CFS o mitt övriga liv lösenord så ni som vill läsa får skriva här o be om lösen. Har även startat en blogg med boktips för den som är intresserad...

Av sanna - 23 augusti 2009 11:27

Har gjort en ny blogg o kommer snart stänga ner denna. Vill du ha adressen till den så hör av dig...

Av sanna - 17 juli 2009 20:20

Idag har det gått i ett. Varit o storhandlat hem mat o det tar ju sin tid speciellt då man ska passa bussar hit o dit. Sen har jag varit hos frissan också. Såna här dar tar på mina krafter. Nu sitter jag här o har ena ögat på Golden League på tv:n. I...

Av sanna - 14 juli 2009 13:11

Känsn som allt rasar ihop. Det ena efter det andra händer. Hur orkar man? ...

Ovido - Quiz & Flashcards