Direktlänk till inlägg 16 juni 2009

Kan inte sova :-(

Av sanna - 16 juni 2009 03:41


 

Tankarna bara flyger.

Både hit o dit.

Kan liksom inte koppla av.

A åkte till sin pappa igår.

Mår alltid sämre den måndan hon åker o jag vet att jag blir själv en vecka.

Okej hon är inte så mycket hemma.

Vilken tonåring är det? :-)

Men hon kommer ju hem o det ska fixas mat o sånt.

Känns lättare då.

Skulle till min psyksköterska igår.

Men avbokade.

Orkade inte ta mig dit.

Ska man ändå försöka sova lite?

Ja det är nog sängen som gäller nu.

 
 
Helena

Helena

16 juni 2009 08:31

Hej vännen! Jag saknar dig åxå. Blir alltid så glad av att prata med dig... du är en riktig vän, som ställer upp hela tiden! Trist att du mår så dåligt just nu, men det verkar vara så just nu... Sofia mår åxå jättedåligt - både med värk & ångest. Vet inte vad jag ska ta mig till för att hjälpa henne... det är så jobbigt att bara stå & titta på & det är ingenting man kan göra för att lindra hennes smärta i kropp & själ.

Självklart vill jag fortsätta med brevskrivningen... jag håller på att komma i kapp med breven nu :-). Brevskrivning & smyckestillverkningen är de enda hobbys som jag orkar med just nu känner jag! Hoppas vi hörs snart igen! Kram min vän // Helena

http://smyckesblogg.blogspot.com

 
Katja

Katja

16 juni 2009 13:26

Hejsan gumman =) Såg ditt inlägg först nu =) Å då är ju klockan redan massor, men imorgon då? ;) Vore skojigt.. hihi.. tar det på telefon/sms.
Kramar!!!

http://smultronduvan.blogg.se

 
Vicki

Vicki

16 juni 2009 19:36

Hur är det med dig? Känner du dig bättre?

Är din dotter hos dig varannan vecka?

Vicki

http://fotbollsvicki.blogspot.com

 
Monica

Monica

17 juni 2009 21:29

Jag lider med dej....stor kram

http://violett.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av sanna - 25 augusti 2009 21:35

Från imorgon har min nya blogg där jag skriver om fibromyalgin, bipolära sjd, ME/CFS o mitt övriga liv lösenord så ni som vill läsa får skriva här o be om lösen. Har även startat en blogg med boktips för den som är intresserad...

Av sanna - 25 augusti 2009 21:35

Från imorgon har min nya blogg där jag skriver om fibromyalgin, bipolära sjd, ME/CFS o mitt övriga liv lösenord så ni som vill läsa får skriva här o be om lösen. Har även startat en blogg med boktips för den som är intresserad...

Av sanna - 23 augusti 2009 11:27

Har gjort en ny blogg o kommer snart stänga ner denna. Vill du ha adressen till den så hör av dig...

Av sanna - 17 juli 2009 20:20

Idag har det gått i ett. Varit o storhandlat hem mat o det tar ju sin tid speciellt då man ska passa bussar hit o dit. Sen har jag varit hos frissan också. Såna här dar tar på mina krafter. Nu sitter jag här o har ena ögat på Golden League på tv:n. I...

Av sanna - 14 juli 2009 13:11

Känsn som allt rasar ihop. Det ena efter det andra händer. Hur orkar man? ...

Ovido - Quiz & Flashcards