Alla inlägg den 6 juni 2009

Av sanna - 6 juni 2009 14:33

Igår var jag då hos sjukgymnasten

Efter en mycket grundlig undersökning så kom "domen"

Finns inte nått han kan göra för mig då jag gått med detta för länge

Disken buktar ut för mycket

Är vid kota 4 nerifrån o där är nerven svårt i kläm

Därav mina domningar etc

Men även nerverna vid kota 5 är inblandade

Mycket nersatt kraft i vänster ben då det är däråt det buktar ut

Han gav mig rådet att be min läkare att undersöka om jag kan få en nervrotsblockad så jag kan slippa dem svåra smärtan ett tag

Den typen av blockad görs inte vart som helst så läkaren får väl kolla vart de gör en sån

Nu blir det bara att avvakta vad magnetröntgen visar så får vi se vad läkaren tycker vi ska göra sen

Ingen rolig "dom" att få men nu vet jag ju i alla fall


Igårkväll var jag då på grillfesten

O vi hade kul

O inget regn :-)

Hon hade dukat så fint uppe på höloftet så där satt vi o åt o umgicks

Hade lånat ma & pa´s bil så jag kunde ta mig dit

Körde hem bilen till dem i förmiddags

När pappa skulle skjutsa hem mig tog vi vägen via Ica i M-stad

Både jag o pappa skulle handla lite

O vad händer?

Jo pappa betalar mitt också :-)


Nu ska jag ladda för fotbollen ikväll :-)
Sverige-Danmark i vm-kvalet kl 20.00

:-) :-) :-)


O imorgon blir det ju tennis på tv :-)
Robin Söderling är ju i final i Franska Öppna

Vilken prestation :-)

WOW säger jag bara

O sen är han ju uppvuxen här i Skaraborg :-)


Av sanna - 6 juni 2009 14:33

Igår var jag då hos sjukgymnasten

Efter en mycket grundlig undersökning så kom "domen"

Finns inte nått han kan göra för mig då jag gått med detta för länge

Disken buktar ut för mycket

Är vid kota 4 nerifrån o där är nerven svårt i kläm

Därav mina domningar etc

Men även nerverna vid kota 5 är inblandade

Mycket nersatt kraft i vänster ben då det är däråt det buktar ut

Han gav mig rådet att be min läkare att undersöka om jag kan få en nervrotsblockad så jag kan slippa dem svåra smärtan ett tag

Den typen av blockad görs inte vart som helst så läkaren får väl kolla vart de gör en sån

Nu blir det bara att avvakta vad magnetröntgen visar så får vi se vad läkaren tycker vi ska göra sen

Ingen rolig "dom" att få men nu vet jag ju i alla fall


Igårkväll var jag då på grillfesten

O vi hade kul

O inget regn :-)

Hon hade dukat så fint uppe på höloftet så där satt vi o åt o umgicks

Hade lånat ma & pa´s bil så jag kunde ta mig dit

Körde hem bilen till dem i förmiddags

När pappa skulle skjutsa hem mig tog vi vägen via Ica i M-stad

Både jag o pappa skulle handla lite

O vad händer?

Jo pappa betalar mitt också :-)


Nu ska jag ladda för fotbollen ikväll :-)
Sverige-Danmark i vm-kvalet kl 20.00

:-) :-) :-)


O imorgon blir det ju tennis på tv :-)
Robin Söderling är ju i final i Franska Öppna

Vilken prestation :-)

WOW säger jag bara

O sen är han ju uppvuxen här i Skaraborg :-)


Ovido - Quiz & Flashcards