Alla inlägg den 14 juni 2009

Av sanna - 14 juni 2009 15:20

I helgen har det verkligen gått

upp o ner för mig psykiskt.

Känns inte helt okej

men inte helt skit heller.

En skum känsla.

Ska till min psyksköterska imorgon

på samtal o det känns bra nu

då känslan är så skum.


Värken ska vi knappt prata om.

Den är helt enkelt överjävlig.

Fibron känns i hela kroppen.

O diskbråcket värker nått fruktansvärt

o även ner i benet idag.


Annars då vad har hänt här i helgen?

Inte så mycket.

Tagit det mest lugnt.

Inte orkat så mycket.


A ska in till Sde på bio med

ett par kompisar idag.

O då kommer vi på att det nog

är sommartabell på tåget.

Ut på Sj:s hemsida

o mycket riktigt.

O då går inte tågen halv 9

o halv 10 på söndagkvällar.

Sjukt ju!
Det är väl på sommaren

folk vill ut o åka.

Men det har löst sig ändå.

Den ena kompisen har bil

så han kör hem henne.

Tur jag kom på att

sommartabellen börjar idag.

Annars hade hon kanske stått

där o inte tagit sig hem.

Tänk vad folk med bil

slipper tänka på.

Men jag har ju inte

råd med bil nu så...

O oftast funkar det bra

att åka buss o tåg.


Nu ska jag kolla på

friidrotten på tv.






Ovido - Quiz & Flashcards