Direktlänk till inlägg 8 juli 2009

På väg till sjukhuset

Av sanna - 8 juli 2009 11:56


Ringde barnmottagningen i måndags för att höra om läkaren skrivit nån remiss för utredning av A´s svåra allergi. Men icke då. Sa till sköterskan jag pratade med att jag ringde för 1½ månad sen för o kolla o då lovade den sköterskan att påminna läkaren att skriva remissen. Nu blev denna sköterska minst sagt ARG. Kan ni komma i veckan frågade hon. Ja då sa jag. Så nu ska vi alldeles strax åka dit. Tänk att allt ska man då fixa. Ringa o kolla osv. Tänk de som inte gör det. Men en annan har ju blivit lite proffs på det där med sjukvården efter alla år o vet att man måste kolla upp allt. Tur man träffade på rätt person i telefon i måndags.

 
 
Ingen bild

klara

8 juli 2009 12:01

Bjud dina kompisar på glass i sommar eller unna dig själv en glass eller två! Det enda du behöver göra är att bli medlem här:

http://www.sommarglass.com/?r=1667

Det bästa är att det är helt gratis! Du får glasscheckar skickade som ett sms, sen är det bara att visa upp i affären som betalning! Smidigt va? ;)

 
Vicki

Vicki

10 juli 2009 10:57

Hur har det gått för din dotter??

Vicki

http://fotbollsvicki.blogspot.com

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av sanna - 25 augusti 2009 21:35

Från imorgon har min nya blogg där jag skriver om fibromyalgin, bipolära sjd, ME/CFS o mitt övriga liv lösenord så ni som vill läsa får skriva här o be om lösen. Har även startat en blogg med boktips för den som är intresserad...

Av sanna - 25 augusti 2009 21:35

Från imorgon har min nya blogg där jag skriver om fibromyalgin, bipolära sjd, ME/CFS o mitt övriga liv lösenord så ni som vill läsa får skriva här o be om lösen. Har även startat en blogg med boktips för den som är intresserad...

Av sanna - 23 augusti 2009 11:27

Har gjort en ny blogg o kommer snart stänga ner denna. Vill du ha adressen till den så hör av dig...

Av sanna - 17 juli 2009 20:20

Idag har det gått i ett. Varit o storhandlat hem mat o det tar ju sin tid speciellt då man ska passa bussar hit o dit. Sen har jag varit hos frissan också. Såna här dar tar på mina krafter. Nu sitter jag här o har ena ögat på Golden League på tv:n. I...

Av sanna - 14 juli 2009 13:11

Känsn som allt rasar ihop. Det ena efter det andra händer. Hur orkar man? ...

Ovido - Quiz & Flashcards