Direktlänk till inlägg 2 maj 2009

Städa

Av sanna - 2 maj 2009 11:12

Idag ska jag jaga dammråttor. :-)

Ska sätta igång o dammtorka nu.

O sen försöka vara duktig o ta en paus innan jag dammsuger o skurar golven.

Allt för att skona kroppen fårn allt för mycket värk.

Funderar på mina domningar i fötterna.

Kan det vara diskbråcket?

Är det det kan det ju vara rätt allvarligt.

Måste kanske ringa vc på måndag ändå då .

 
 
Vicki

Vicki

2 maj 2009 11:41

Städa det är inte roligt men det måste göras. Känns lite tråkigt när det är fint väder ute. Fast jag delar upp det är ute lite sedan går jag in och gör lite nytta inne. Så lite blir gjort i alla fall.

Kanske är bäst att ringa till VC så det får kolla dina fötter?

Vicki

http://fotbollsvicki.blogspot.com

 
Johanna

Johanna

2 maj 2009 13:57

Jag skulle vilja städa mer idag men ska åka o hälsa på min brorson medans han är "färsk" *Ler* Sen är det dags att bege sig till sexparty där mamma ska hålla sin första visning *Skrattar* Låter inte bra det där med domningar! Jag har ju kotglidning och förutom stickningar i benen allt för ofta så brukar benen försvinna under mig :-o har tappat min son i trappen ett par gånger pga de och ändå vill läkarna inte göra annat än att ge mig tradolan :( Som jag inte ens får äta nu pga de andra medicinerna... *kackigt* Önskar dig en trevlig dag! Kram Johanna

http://eddiesmamma.blogspot.com

 
Marie

Marie

2 maj 2009 14:45

Det kan ju vara ischiasnerven som kommit i kläm, eller jag vet inte. Men det låter inte kul. Leif GW har ju också skrivit
* Linda - som i Lindamordet
*Den som dödar draken
Jag har inte läst några av dessa eller de du tipsade om, men det finns redan hemma i bokhyllan så man kan läsa dem om man har lust. Måste man läsa de i ordning?

Kram

http://http;//aponi.bloggagratis.se

 
Sofia

Sofia

2 maj 2009 15:03

Jag har flytt från dammråttor och skitiga fönster och sitter nu ute på Tjörn i stället.

Ha de bäst!

Kram Sofia

http://www.3barnsmamma.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av sanna - 25 augusti 2009 21:35

Från imorgon har min nya blogg där jag skriver om fibromyalgin, bipolära sjd, ME/CFS o mitt övriga liv lösenord så ni som vill läsa får skriva här o be om lösen. Har även startat en blogg med boktips för den som är intresserad...

Av sanna - 25 augusti 2009 21:35

Från imorgon har min nya blogg där jag skriver om fibromyalgin, bipolära sjd, ME/CFS o mitt övriga liv lösenord så ni som vill läsa får skriva här o be om lösen. Har även startat en blogg med boktips för den som är intresserad...

Av sanna - 23 augusti 2009 11:27

Har gjort en ny blogg o kommer snart stänga ner denna. Vill du ha adressen till den så hör av dig...

Av sanna - 17 juli 2009 20:20

Idag har det gått i ett. Varit o storhandlat hem mat o det tar ju sin tid speciellt då man ska passa bussar hit o dit. Sen har jag varit hos frissan också. Såna här dar tar på mina krafter. Nu sitter jag här o har ena ögat på Golden League på tv:n. I...

Av sanna - 14 juli 2009 13:11

Känsn som allt rasar ihop. Det ena efter det andra händer. Hur orkar man? ...

Ovido - Quiz & Flashcards