Direktlänk till inlägg 25 juni 2009

MR

Av sanna - 25 juni 2009 13:00

Har varit o gjort magnetröngten nu idag.

Får svaret om några veckor.

Det skickas ju till min läkare.


Varför jag ine varit här på ett tag?

Mår INTE bra.

Orkar ingenting.


Förlåt att jag inte läser bloggar.

Men kommer göra det igen då orken återvänder.

Men tack alla gulliga som kommenterar.

Är inne o läser dem iaf o blir så GLAD.

Ha det bäst alla nu i solen.


 
 
Monica

Monica

25 juni 2009 21:02

Kom igen när du orkar....bloggen finns kvar så det är bara att hälsa på när du vill och när du sen orkar så kan du skriva en liten kommentar.

Styrkekramar!

http://violett.bloggagratis.se

 
Sofia

Sofia

26 juni 2009 23:28

Kikar in och skickar över en varm kram!

Sofia

http://www.3barnsmamma.bloggagratis.se

 
Anette

Anette

27 juni 2009 14:27

Klart du skall ta en lite paus om du inte orkar skriva i bloggen eller kommentera andras bloggar själv har jag inte heller orkat på sista tiden...har jobbat för fulla muggar men är nu ledig 2 dagar o hämtar krafter :) Ha det gott tills vi hörs igen!! Kramar

http://olssonfamily

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av sanna - 25 augusti 2009 21:35

Från imorgon har min nya blogg där jag skriver om fibromyalgin, bipolära sjd, ME/CFS o mitt övriga liv lösenord så ni som vill läsa får skriva här o be om lösen. Har även startat en blogg med boktips för den som är intresserad...

Av sanna - 25 augusti 2009 21:35

Från imorgon har min nya blogg där jag skriver om fibromyalgin, bipolära sjd, ME/CFS o mitt övriga liv lösenord så ni som vill läsa får skriva här o be om lösen. Har även startat en blogg med boktips för den som är intresserad...

Av sanna - 23 augusti 2009 11:27

Har gjort en ny blogg o kommer snart stänga ner denna. Vill du ha adressen till den så hör av dig...

Av sanna - 17 juli 2009 20:20

Idag har det gått i ett. Varit o storhandlat hem mat o det tar ju sin tid speciellt då man ska passa bussar hit o dit. Sen har jag varit hos frissan också. Såna här dar tar på mina krafter. Nu sitter jag här o har ena ögat på Golden League på tv:n. I...

Av sanna - 14 juli 2009 13:11

Känsn som allt rasar ihop. Det ena efter det andra händer. Hur orkar man? ...

Ovido - Quiz & Flashcards