Alla inlägg den 14 maj 2009

Av sanna - 14 maj 2009 21:31

Jag har inte haft på datorn på 2 dar. Men nu ska jag skriva lite.

Igår var jag med mamma på sjukhuset. Hon hade efterkontroll på fotoperationen. 6½ timme tillbringade vi på sjukan. Tog ju sin lilla tid då vi först skulle till ortopeden o ta bort gips o stygn, sen till röngten o sen tillbaks till ortopeden o träffa läkaren. Allt är bra efter operationen än så länge iaf. Håll tummarna nu att det går bra för det är fjärde gången hon opererar den. Ny kontroll om 4 veckor. Jag körde henne dit igår så slapp pappa ta en semesterdag. När jag kom hem var jag rätt trött o slappade mest framför tv:n.


Idag har jag varit hos F. Vi har tvättat. Han är ihop med tjejen igen förresten. Hoppas det kommer funka denna gången.


Pratade med P på msn förut. Han har fått börjat sommarjobbet redan denna veckan 3 veckor tidigare o det är han så glad för. :-) Han var så trött på o gå hemma o göra ingenting.


A har varit hemma från skolan idag. De hade friluftsdag idag o den hade det ju varit en omöjlighet för henne att delta i så som hon är i allergin nu. Hämtade ut en EpiPen (=adrenalinpsuta) igår som hon alltid ska ha med sig ihop med kortisontabletterna så hon kan ge sig själv första hjälpen i väntan på ambulans om nått skulle hända igen. Känns tryggt.


Hur jag mår då? ONT!!!

Ovido - Quiz & Flashcards