Alla inlägg den 10 maj 2009

Av sanna - 10 maj 2009 12:28

Blev inte många timmars sömn inatt
Lyckades efter många om o men somna efter 2 nångång
Sen vaknade jag då av grannens hund vid halv 4 :-(
Hunden tystnade helt nångång runt 5-halv 6
Men jag kunde ju inte somna med en gång
Somnade väl runt 7-halv 8
O uppe redan strax efter 9
Var på Ica o handlade
La mig o läste lite
O blundande väl en liten stund
Ska se reprisen av Talang 2009 om en halvtimme
O sen ladda för hockeyn kl 16
Heja Sverige!

Av sanna - 10 maj 2009 05:02

Här sitter jag vaken mitt i natten.

Grann"ungen"s (ja hon är nog bara 20-21 år)hund har skällt hysteriskt i snart en timme men börjar lugna ner sig nu verkar det som.

Skäller bara lite till o från nu o inte hela tiden som för 10 minuter sen. 

Hörde när hon kom hem för hon slår så i dörrar o sen satte hunden igång.

Vet i fasen om hon satte igång o leka med honom eller nått.

Har ju såna fruktansvärda ryggsmärtor så jag sov ju så lätt redan innan (lättare än vanligt, vaknar ju av minsta lilla annars med).

Ska väl försöka lägga mig igen.

Får väl läsa en stund o hoppas på att somna lite.

Ovido - Quiz & Flashcards