Alla inlägg den 2 maj 2009

Av sanna - 2 maj 2009 17:35

Ja då var hela lägenheten nystädad o fin :-)

Men oj vad gult pollen jag dammtorkade upp :-(

Fick sms av A förut, hon sover hos en kompis inatt.

De har varit i Göteborg o shoppat idag.

Får se vad hon handlat då hon kommer hem imorgon. :-)

La mig på soffan o vilade lite förut o då jag vaknade till så PANG så var ångesten där. :-(

Satte igång datorn o såg att två av mina underbara msnvänner var online så pratade bort en stund med dem o ångesten la sig lite.

Har även pratat runt lite o läst på lite om mina domningar o jag inser att jag MÅSTE nog ringa vc på måndag ändå fast jag inte vill.

Av sanna - 2 maj 2009 11:12

Idag ska jag jaga dammråttor. :-)

Ska sätta igång o dammtorka nu.

O sen försöka vara duktig o ta en paus innan jag dammsuger o skurar golven.

Allt för att skona kroppen fårn allt för mycket värk.

Funderar på mina domningar i fötterna.

Kan det vara diskbråcket?

Är det det kan det ju vara rätt allvarligt.

Måste kanske ringa vc på måndag ändå då .

Ovido - Quiz & Flashcards