Alla inlägg den 14 april 2009

Av sanna - 14 april 2009 13:40


A har kommit hem nu efter 2 veckor i Thailand.  Pratade med henne i mobilen förut. Hon är genomförkyld o har ont i halsen o kunde knappt prata. Hon hade haft jätteont i öronen på flyget o det hade kommit vätska ur öronen. Var väl trumhinnorna som sprack vid tryckförändringen. Måste gjort göront. :-(

Är hos F nu. Vi tvättar o städar. Imorgon ska jag hjälpa P o packa inför hans flytt. Han kommer o hämtar mig för han ska få en massa flyttkartonger som jag köpte då jag o A flyttade förra sommaren. Fullt ös några dagar o det lär väl kännas i kroppen sen men vad gör man inte för sina barn. :-) O det enda jag kan hjälpa P med angående flytten är ju att packa för bära o sånt klarar jag ju inte. Får ta en lugn vilodag på torsdag. :-) 

Ovido - Quiz & Flashcards