Alla inlägg den 20 april 2009

Av sanna - 20 april 2009 12:38

Idag ska jag nog åka o shoppa. :-)

A behöver ett par jeans till.

Hon har bara ett par som hon använder.

O man måste ju tvätta dem ibland. :-D

Kanske hittar nått kul till mig själv också. :-)

Om inte kläder så kasnke nån bok eller ett broderi.

Mina stora passioner som jag gärna handlar då jag får lite pengar över.

Av sanna - 20 april 2009 12:32

Ska berätta en sak som jag inte har nämnt tidigare i min blogg. Jag lider av bipolär sjd det som förr kallades manodepressiv sjd. Fick diagnosen nov-07 o sen jag fick medicin har jag inte varit hypoman/manisk en enda gång o det är sååå skönt. Däremot har jag ju mina depressioner o så. Att jag inte nämnt det här tidigare beror INTE på att jag skäms för det eller nått för jag är väldigt öppen med det då det ju är en sjukdom som alla andra. Men man börjar väl inte med o skriva om det i första blogginlägget kanske. Nu får vi se hur många av er som fortsätter läsa min blogg? Finns ju tyvärr de som ser psykiskt sjuka som farliga etc o har den föråldrade synen på psykiatrin typ Gökboet. Men det är smällar jag får ta isåfall om nån av er slutar läsa. Jag har som sagt varit totalt öppen med detta o har faktiskt inte stött på en enda person som reagerat negativt o tagit avstånd. Däremot har en del frågat en massa men det ser jag som positivt för då verkar de ju bry sig.

Ovido - Quiz & Flashcards