Direktlänk till inlägg 20 april 2009

Shoppa

Av sanna - 20 april 2009 12:38

Idag ska jag nog åka o shoppa. :-)

A behöver ett par jeans till.

Hon har bara ett par som hon använder.

O man måste ju tvätta dem ibland. :-D

Kanske hittar nått kul till mig själv också. :-)

Om inte kläder så kasnke nån bok eller ett broderi.

Mina stora passioner som jag gärna handlar då jag får lite pengar över.

 
 
Ulla

Ulla

20 april 2009 18:25

Visst är det roligt att gå och "shoppa"*ler* fast för min del blir det oftast inte jag som får kläder utan de blir till barnbarnen,även om jag hade för avsikt att NU ska de va till mig.=)
Tänkte passa på att påminna dig om Webbkonferensen i morgon kväll kl.20.00
När jag ändå skriver.
Ha de gott /kram Ulla

http://ladyinblue.bloggagratis.se

 
Anette

Anette

21 april 2009 11:22

Hej! Hur gick shoppingen hittade du något till dig själv? Ha en bra dag! Kram

http://olssonfamily

 
Ulla

Ulla

21 april 2009 17:03

Hej Sanna, hoppas att dagen har varit fin och att du mått bra.
Jag vill bara påminna dig om konferensen på webben ikväll kl.20.00, jag hoppas att du kommer med och lyssnar. Jag lovar att det är mycket givande.
Om du har frågor så finns en chat-ruta där du kan fråga mig privat eller en av dem som pratar, de har tjockare bokstäver, eller så kan du ställa frågan öppen för alla att läsa.
___________________________________________
Hoppas att vi ses ikväll. Jag vet ju inte vad du heter mer än Sanna så skriv t.ex Sanna Sanna, eller skriv till min email och tala om. Mitt efternamn börjar på J.
Kramiz Ulla

http://ladyinblue.bloggagratis.se

 
Vicki

Vicki

21 april 2009 20:16

Jag förstår inte riktigt det här orden du använder. Fast du har en psykisk sjukdom? Hur visar den sig?

Vicki

http://fotbollsvicki.blogspot.com

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av sanna - 25 augusti 2009 21:35

Från imorgon har min nya blogg där jag skriver om fibromyalgin, bipolära sjd, ME/CFS o mitt övriga liv lösenord så ni som vill läsa får skriva här o be om lösen. Har även startat en blogg med boktips för den som är intresserad...

Av sanna - 25 augusti 2009 21:35

Från imorgon har min nya blogg där jag skriver om fibromyalgin, bipolära sjd, ME/CFS o mitt övriga liv lösenord så ni som vill läsa får skriva här o be om lösen. Har även startat en blogg med boktips för den som är intresserad...

Av sanna - 23 augusti 2009 11:27

Har gjort en ny blogg o kommer snart stänga ner denna. Vill du ha adressen till den så hör av dig...

Av sanna - 17 juli 2009 20:20

Idag har det gått i ett. Varit o storhandlat hem mat o det tar ju sin tid speciellt då man ska passa bussar hit o dit. Sen har jag varit hos frissan också. Såna här dar tar på mina krafter. Nu sitter jag här o har ena ögat på Golden League på tv:n. I...

Av sanna - 14 juli 2009 13:11

Känsn som allt rasar ihop. Det ena efter det andra händer. Hur orkar man? ...

Ovido - Quiz & Flashcards