Direktlänk till inlägg 11 april 2009

Påskafton

Av sanna - 11 april 2009 18:43

Hade jättetrevligt igår. Var ju hos brorsan på kalas. Hans frus son som fyllde 11 år. Vi blev bjuda på påskmat o marängtårta. Satt lite ute på deras altan i det fina vädret. Idag är jag själv hemma. Ja resten av påskhelgen förresten. Vaknade o var så rastlös (mådde väl inte så bra antagligen). Satte igång o putsade fönstren i mitt o A:s rum. Påskafton? Skit samma om det är det. Ska ju inte fira nått iaf så kunde lika gärna göra lite nytta. Men sen har jag inte gjort nått mer nyttigt. Läst en massa i "Skräckens hus" av Allan Hall. Den handlar om Josef Fritzl. Har snart läst ut den o då ska jag läsa "Krigets färger" av Arkadij Babtjenko. Handlar om Arkadijs tid som värnpliktig i ryska armén under Tjetjenienkriget. Nu ska jag se på "Sveriges smartaste barn" De är såå duktiga tycker jag.

Förresten så kommer A hem från Thailand på tisdag så på onsdag kommer hon äntligen hem till mig :-)

 
 
Ulla

Ulla

11 april 2009 19:11

Hejsan, jag läste att du har fibromyalgi och kom att tänka på en artikel på webbsidan http://discoveringresults.com. Den är signerad Agneta Mases.
Tänkte att du kanske skulle vra intresserad bara.
Kram från Ulla i Dalom


http://ladyinblue.bloggagratis.se

 
Katja

Katja

11 april 2009 20:06

Hellu =)
Låter som du har och haft en trevlig påsk.. Ha de gott.. kramar!!!!!

http://smultronduvan.blogg.se

 
Anneli

Anneli

12 april 2009 13:00

Vad mysigt med kalas och så flitig du är!
Det här med stor helger är inte så viktigt längre tycker jag...
Önskar dig en fortsatt mysig påsk Kram Anneli

http://pottipotti.wordpress.com

 
Bettan

Bettan

12 april 2009 15:57

Låter härligt att ha varit på kalas!
Vi har det jättebra i vår båt.
Är som en sommarstuga;)

http://coolbettan.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av sanna - 25 augusti 2009 21:35

Från imorgon har min nya blogg där jag skriver om fibromyalgin, bipolära sjd, ME/CFS o mitt övriga liv lösenord så ni som vill läsa får skriva här o be om lösen. Har även startat en blogg med boktips för den som är intresserad...

Av sanna - 25 augusti 2009 21:35

Från imorgon har min nya blogg där jag skriver om fibromyalgin, bipolära sjd, ME/CFS o mitt övriga liv lösenord så ni som vill läsa får skriva här o be om lösen. Har även startat en blogg med boktips för den som är intresserad...

Av sanna - 23 augusti 2009 11:27

Har gjort en ny blogg o kommer snart stänga ner denna. Vill du ha adressen till den så hör av dig...

Av sanna - 17 juli 2009 20:20

Idag har det gått i ett. Varit o storhandlat hem mat o det tar ju sin tid speciellt då man ska passa bussar hit o dit. Sen har jag varit hos frissan också. Såna här dar tar på mina krafter. Nu sitter jag här o har ena ögat på Golden League på tv:n. I...

Av sanna - 14 juli 2009 13:11

Känsn som allt rasar ihop. Det ena efter det andra händer. Hur orkar man? ...

Ovido - Quiz & Flashcards