Direktlänk till inlägg 13 april 2009

Ha det bäst!!

Av sanna - 13 april 2009 15:54

Idag har jag inte gjort nått "vettigt" merän o stryka en pyttetvätt. Skönt att inte ha en massa måsten på schemat också. Bara legat o läst i "Skadad" av Cathy Glass. O varit ute o gått en kortis. Men blev en jättekortis för kroppen vill INTE ut o gå. Återgår till min bok nu. Ha det bäst alla!! 

 
 
Sofia

Sofia

13 april 2009 16:40

Ja men visst är det gott med kladdkaka.
Jag skickar över en bit till dig.

Kram Sofia

http://www.3barnsmamma.bloggagratis.se

 
Ulla

Ulla

13 april 2009 17:42

Hej Sanna!

Tack för att du tog dig tid att kika på länken.
Kan ju bara tillägga att det INTE är läkemedel utan kosttillskott, de har andra produkter för utsidan också som bygger på broccolieffekten,nämligen Dermicore-serien. Har själv både hand och fot serumet (hitintills) och kan bara säga VILKA KANONPRODUKTER har också Cognicore plus en hel del annat.
Tänkte ändock BJUDA IN DIG till följande information på TISDAG.Logga in med FÖR och EFTERNAMN, du behöver inget lösenord.Logga in ca 20 min.innan då det är svårt att säga hur många som loggar in.Ibland är det fullt när kl.är 20.00
Vill gärna höra vad du tycker om infon.som tar ca.45 minuter.

Kom ihåg tisdagen presentation på iVocalize.

Du kommer få lära dig allt om broccoli-effekten som Göran Wilén håller i.

Tis 14 april Produktutbildning Broccoli-effekten 20:00, Göran Wilén
Länk till iVocalize:
http://naturesofscandinavia.ivocalize.net

Ha det gott / Kramiz Ulla

http://ladyinblue.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av sanna - 25 augusti 2009 21:35

Från imorgon har min nya blogg där jag skriver om fibromyalgin, bipolära sjd, ME/CFS o mitt övriga liv lösenord så ni som vill läsa får skriva här o be om lösen. Har även startat en blogg med boktips för den som är intresserad...

Av sanna - 25 augusti 2009 21:35

Från imorgon har min nya blogg där jag skriver om fibromyalgin, bipolära sjd, ME/CFS o mitt övriga liv lösenord så ni som vill läsa får skriva här o be om lösen. Har även startat en blogg med boktips för den som är intresserad...

Av sanna - 23 augusti 2009 11:27

Har gjort en ny blogg o kommer snart stänga ner denna. Vill du ha adressen till den så hör av dig...

Av sanna - 17 juli 2009 20:20

Idag har det gått i ett. Varit o storhandlat hem mat o det tar ju sin tid speciellt då man ska passa bussar hit o dit. Sen har jag varit hos frissan också. Såna här dar tar på mina krafter. Nu sitter jag här o har ena ögat på Golden League på tv:n. I...

Av sanna - 14 juli 2009 13:11

Känsn som allt rasar ihop. Det ena efter det andra händer. Hur orkar man? ...

Ovido - Quiz & Flashcards