Direktlänk till inlägg 17 april 2009

Stress, stress, stress

Av sanna - 17 april 2009 14:08

Idag är en hektisk dag med massor att göra så jag hinner varken skriva, kommentera eller läsa några bloggar. Återkommer imorgon.

 
 
Ulla

Ulla

18 april 2009 00:51

Hej Sanna, Tråkigt att du tycker att Cognicore inte är något för dig. Men jag vill ändå tala om för dig att Cognicore är ett rent KOSTTILLSKOTT. INGET NATURMEDEL ELLER NATURLÄKEMEDEL.
Cognicore har den unika BROCCOLIEFFEKTEN, dvs den fungerar som en strömbrytare och sätter igång kroppens eget system.

Det är kvalitetssäkrade produkter. De har samarbete med professorer på Sahlgrenska.
_____________________________________________
Kopierade detta från Natures sida:

Unikt cellskydd för kropp och hjärna
Revolutionerande kosttillskott baserat på en unik kombination av ekologiskt odlade och varsamt skördade broccoligroddar, samt gurkmeja och selen – naturlig näring för kroppens och hjärnans celler. De skyddande ämnena som finns i broccoligroddar har i studier visat sig initiera produktionen av flera kroppsegna antioxidanter och enzymer. Denna process kan hjälpa kroppen och hjärnan att hålla sig friska.
_____________________________________________
Kan tala om att min svärsons mor har haft fibromyalgi i 30 år och har haft ont i hela kroppen. Hon har flera olika mediciner som hon tar. Nu har hon sen mars förra året ÄNDÅ TAGIT DESSA COGNICORE-TABLETTER 2 ST VARJE MORGON FÖRE FRUKOSTEN, OCH HON MÄRKER SKILLNAD. Fick höra ikväll att hon har MINSKAT NER MEDICINEN NÅGOT av sig själv för ett tag sedan, utan att tala om det för någon annan än sin man. Det var han som hade skvallrat för sonen.
_____________________________________________
Därför Sanna,så vill jag bjuda in dig till Natures produktinformation på tisdagen den 21/4 kl.20.00
Skickar dig länk dit här nedan. Hade helst velat sända dig den på din email då den är för de inbjudna och representanter. Så KOPIERA LÄNKEN OCH RADERA MEDDELANDET SEDAN.
Länk till iVocalize:
http://naturesofscandinavia.ivocalize.net

Logga in med ditt för & efternamn, du behöver inte något password.

Efter denna info. så kommer det en annan info.kl 21.00 där de bl.a pratar om hur man kan handla för 5% eller20%.

Jag kommer att vara med inne och lyssna och jag skulle väldigt gärna vilja höra vad du tycker. De har även en chat-ruta så om du behöver fråga om något så går det bra.

Med de bästa midnattskramar och önskan om en fin solig morgondag / Ulla

http://ladyinblue.bloggagratis.se

 
Bettan

Bettan

18 april 2009 07:56

Då får vi ses idag då;)

http://coolbettan.blogg.se

 
Mika

Mika

18 april 2009 22:21

hej gumman! hoppas du hinner andas mitt i stressen? har det stressigt jag med.. plugg och flyttpackning. kram!

http://m1ka.blogg.se

 
Ingen bild

sotma

19 april 2009 11:02

Hej kika runt här, har själv fibro, blogg åt annat håll, evt flyttar hitåt ,, ha en trevlig dag. mvh

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av sanna - 25 augusti 2009 21:35

Från imorgon har min nya blogg där jag skriver om fibromyalgin, bipolära sjd, ME/CFS o mitt övriga liv lösenord så ni som vill läsa får skriva här o be om lösen. Har även startat en blogg med boktips för den som är intresserad...

Av sanna - 25 augusti 2009 21:35

Från imorgon har min nya blogg där jag skriver om fibromyalgin, bipolära sjd, ME/CFS o mitt övriga liv lösenord så ni som vill läsa får skriva här o be om lösen. Har även startat en blogg med boktips för den som är intresserad...

Av sanna - 23 augusti 2009 11:27

Har gjort en ny blogg o kommer snart stänga ner denna. Vill du ha adressen till den så hör av dig...

Av sanna - 17 juli 2009 20:20

Idag har det gått i ett. Varit o storhandlat hem mat o det tar ju sin tid speciellt då man ska passa bussar hit o dit. Sen har jag varit hos frissan också. Såna här dar tar på mina krafter. Nu sitter jag här o har ena ögat på Golden League på tv:n. I...

Av sanna - 14 juli 2009 13:11

Känsn som allt rasar ihop. Det ena efter det andra händer. Hur orkar man? ...

Ovido - Quiz & Flashcards