Alla inlägg den 26 januari 2009

Av sanna - 26 januari 2009 14:52

Idag har jag gjort nått jag aldrig trodde jag skulle göra. Jag har BAKAT. Jag - bakat. Otroligt! Men lite kul  var det faktiskt o jag bakade inget avancerat. Kärleksmums. Har inte provsmakat dem än så vi får se om de är ätbara. =) Per fyller ju 21 år på söndag o jag tänkte chocka släkten med nått jag har bakat. :) Vi ska ha kalaset här då han ha det för trång hemma. Ja egentligen inte för trångt utan för få sittplatser.

Har ringt en massa samtal idag också. Bla till Annas skola. Blir nästan vansinnig på deras regler. Man måste tydligen ringa varje dag o sjukanmäla dem o det gjorde inte jag i veckan. Ringde telefonsvararen på skolan i tisdags o sa att hon var sjuk den dagen plus onsdagen. Sen då hon kollade in på sin elevpresens så hade hon ogiltig frånvaro på onsdagen så jag ringde skolan idag. O det gick tydligen inte o göra som jag gjort utan man måste ringa varje dag. Sjukt ju! Men de skulle ändra frånvaron till sjukfrånvaro.

Har ringt tre samtal åt Fredde också. O har ett kvar men de svarar inte.

Nu ska jag bara ta det lugnt resten av dagen.




Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards