Alla inlägg den 31 januari 2009

Av sanna - 31 januari 2009 15:33

på att nån läser min blogg o kan ge mig tips på bra böcker. O då inte av inneförfattarna för de har jag läst "allihop". Utan på lite udda författare. Helst deckare.

Av sanna - 31 januari 2009 15:23

Den här gången lyckades jag dela upp städningen. Såå stolt över mig själv. Brukar aldrig lyckas med det o sen blir jag ju jättedålig. Fast ska jag vara ärlig så började jag damma då jag kom hem igår o då var ju klockan rätt mycket så när jag var klar med det var det för sent o ta fram dammsugaren. Kanske är så jag ska göra varje gång. =)

Hade såå ont igår. Ryggen var totalhavererad o det körde ner i vänster ben så det knappt bar mig. O stel är jag så jag knappt tar mig upp ur säng eller stol. =( Är väl både diskbråcket o fibron som spelar in.

Nu sak ajg ta de tlugnt resten av dan. Blir väl att jag kolalr på Körslaget ikväll.

Imorgon blir det kalas här. =) P fyller 21.


Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards