Alla inlägg den 30 januari 2009

Av sanna - 30 januari 2009 15:44

Är hos F (sonen) nu. Hjälper honom med tvätten. Vi kollade hans konto på nätet o såg att två räkningar gått fel så jag har ringt runt nu o begärt uppskov på ena stället o kollat så pengar är på väg tillbaks från det andra o allt verkar som det ska funka. Anståndet var inga problem o få o pengarna är tydligen redan på väg tillbaks från andra stället. Hur fan det kunde bli såhär? Ja säg det. Jag får ta på mig ansvaret då jag la in räkningarna men jag VET att jag gjorde rätt så nått måste hänt på vägen så att säga för jag både dubbel o  trippelkollar allt då jag fixar räkningarna. Jaja jag vet inte men spelar ju egentligen ingen roll så länge allt löser sig.

Ska snart fixa i ordning korv stroganoff o sen är det nog lagom att ta upp tvätten. Sen tåget hem o en LUGN fredasgkväll med mitt broder i o Karlavagen på radion =)

Av sanna - 30 januari 2009 00:08

Yngsta sonens tjej gjorde slut med honom idag efter 2½ år tillsammans.

Han mår verkligen dåligt som man ju gör efter en sån sak.
Men han mådde ju fruktansvärt redan innan.

Är såå oroligf ör honom nu:
Men en kompis ska sova över hos honom inatt.

O jag ska dit imorgon.

Av sanna - 30 januari 2009 00:08

Yngsta sonens tjej gjorde slut med honom idag efter 2½ år tillsammans.

Han mår verkligen dåligt som man ju gör efter en sån sak.
Men han mådde ju fruktansvärt redan innan.

Är såå oroligf ör honom nu:
Men en kompis ska sova över hos honom inatt.

O jag ska dit imorgon.

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards