Direktlänk till inlägg 30 januari 2009

Internetbanksstul

Av sanna - 30 januari 2009 15:44

Är hos F (sonen) nu. Hjälper honom med tvätten. Vi kollade hans konto på nätet o såg att två räkningar gått fel så jag har ringt runt nu o begärt uppskov på ena stället o kollat så pengar är på väg tillbaks från det andra o allt verkar som det ska funka. Anståndet var inga problem o få o pengarna är tydligen redan på väg tillbaks från andra stället. Hur fan det kunde bli såhär? Ja säg det. Jag får ta på mig ansvaret då jag la in räkningarna men jag VET att jag gjorde rätt så nått måste hänt på vägen så att säga för jag både dubbel o  trippelkollar allt då jag fixar räkningarna. Jaja jag vet inte men spelar ju egentligen ingen roll så länge allt löser sig.

Ska snart fixa i ordning korv stroganoff o sen är det nog lagom att ta upp tvätten. Sen tåget hem o en LUGN fredasgkväll med mitt broder i o Karlavagen på radion =)

 
 
Helena

Helena

31 januari 2009 10:06

Hejsan :-). Hur är det med F nu?
Hoppas du fick din lugna fredagskväll.

Kram kram // Helena

http://mysunshine.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av sanna - 25 augusti 2009 21:35

Från imorgon har min nya blogg där jag skriver om fibromyalgin, bipolära sjd, ME/CFS o mitt övriga liv lösenord så ni som vill läsa får skriva här o be om lösen. Har även startat en blogg med boktips för den som är intresserad...

Av sanna - 25 augusti 2009 21:35

Från imorgon har min nya blogg där jag skriver om fibromyalgin, bipolära sjd, ME/CFS o mitt övriga liv lösenord så ni som vill läsa får skriva här o be om lösen. Har även startat en blogg med boktips för den som är intresserad...

Av sanna - 23 augusti 2009 11:27

Har gjort en ny blogg o kommer snart stänga ner denna. Vill du ha adressen till den så hör av dig...

Av sanna - 17 juli 2009 20:20

Idag har det gått i ett. Varit o storhandlat hem mat o det tar ju sin tid speciellt då man ska passa bussar hit o dit. Sen har jag varit hos frissan också. Såna här dar tar på mina krafter. Nu sitter jag här o har ena ögat på Golden League på tv:n. I...

Av sanna - 14 juli 2009 13:11

Känsn som allt rasar ihop. Det ena efter det andra händer. Hur orkar man? ...

Ovido - Quiz & Flashcards