Direktlänk till inlägg 27 januari 2009

Fullt ös =)

Av sanna - 27 januari 2009 07:42

Har sovit jätetdåligt inatt. Mycket tankar o grubblande. =( Somnade väl vid halv 3 - 3 nångång o sen ringde mobilen nu kl. 7.

Idag är det mycket som händer. Supersocial dag. Hör inte till vanligheterna här då jag sittermycket hemma.

Först nu ska jag strax ta tåget in till Skövde o sen busssen vidare till Tibro o träffa en kompis där en stund.

Sen så blir det middag hos Fredde o sen ska vi gå upp till Ica Maxi o storhandla åt honom.

Sen på kvällen ska jag på GBP-träff i Skövde.

(GBP= gastric by pass)

Är ju med i en grupp i Skövde o en i Mariestad där såna som gjort magsäcksoperationen (GBP), funderar på att göra den ovs träffas. Idag är det alltså i Skövde o imorgon i Mariestad. =)

Berättar väl mer imorgon hur träffarna har varit.

Ikväll spelar Färjestad mot Skellefteå också. Nu kör vi vargarna!!


 
 
Annelie

Annelie

27 januari 2009 10:48

Hoppas på FBK nu då.. säger jag som den värmländskan jag är... :o))
Synd att Malmö inte är med i elitserien numera, hade varit roligt att få åka o kollat på Malmö-FBK i deras nya arena.
Bor ju sååå nära numera.

PS. Hittade hit genom Helena´s blogg DS.

Ha det bäst.. // Annelie

http://minegen65.blogspot.com

 
Vicki

Vicki

27 januari 2009 17:26

Inne och kikar i din blogg. Sätter ett litet avtryck att jag varit här.

Vicki

http://fotbollsvicki.blogspot.com

 
Helena

Helena

27 januari 2009 19:21

Hej hopp :-). Här sitter både maken & Sofia bänkade i soffan för att heja på Skellefteå (själv sitter jag uppe vid datorn).

Hoppas du har haft en bra dag :-). Vi har haft det ganska lugnt idag, bortsett från ett antal av Sofias vredesutbrott... idag har hon verkligen inte haft en bra dag :-(

Nu ska jag gå ner & göra mig en kopp med varm choklad... jag fryser så jag skakar!
Kram kram min vän

http://mysunshine.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av sanna - 25 augusti 2009 21:35

Från imorgon har min nya blogg där jag skriver om fibromyalgin, bipolära sjd, ME/CFS o mitt övriga liv lösenord så ni som vill läsa får skriva här o be om lösen. Har även startat en blogg med boktips för den som är intresserad...

Av sanna - 25 augusti 2009 21:35

Från imorgon har min nya blogg där jag skriver om fibromyalgin, bipolära sjd, ME/CFS o mitt övriga liv lösenord så ni som vill läsa får skriva här o be om lösen. Har även startat en blogg med boktips för den som är intresserad...

Av sanna - 23 augusti 2009 11:27

Har gjort en ny blogg o kommer snart stänga ner denna. Vill du ha adressen till den så hör av dig...

Av sanna - 17 juli 2009 20:20

Idag har det gått i ett. Varit o storhandlat hem mat o det tar ju sin tid speciellt då man ska passa bussar hit o dit. Sen har jag varit hos frissan också. Såna här dar tar på mina krafter. Nu sitter jag här o har ena ögat på Golden League på tv:n. I...

Av sanna - 14 juli 2009 13:11

Känsn som allt rasar ihop. Det ena efter det andra händer. Hur orkar man? ...

Ovido - Quiz & Flashcards