Direktlänk till inlägg 19 april 2009

Flum o babbel :-)

Av sanna - 19 april 2009 17:51

Idag har jag inte gjort mycket. Strukit tvätten jag tvättade igår bara. Sen läst lite o spelat kort o spel med A. Hon är sjuk o blir rätt rastlös så mamma fick roa henne lite. :-) Hihi!! Ikväll ska vi se på Wipeout på 5:an. Rätt kul faktiskt. :-D Igår var A sugen på smörgåstårta så då gjorde jag en liten o den har räckt till idag med. Veckan som kommer blir rätt lugn. Inte mycket inbokat alls o det är rätt skönt. Har inte mått så bra på några dar men kan inte riktigt sätta fingret på vad det är. Kroppen vill ju som vanligt inte vara med men det känns som nått mer. Jaja det visar sig väl isåfall. Känns inte som en infektion iaf med tanke på att A är sjuk. Mera kallsvettas o har yrsel. Äter jag för lite igen kanske? Alltid detta ätande sen operationen.

 
 
Katja

Katja

19 april 2009 18:53

Har inte heller gjort så möe, sjuker som man är faktiskt..
Men ätit lite å så iaf..
Ikv ska jag nog med se wipeout eller filmen italian job har inte ritkigt bestämt mig ;)
Kram!

http://smultronduvan.blogg.se

 
Sofia

Sofia

19 april 2009 19:09

Gott med smörgåstårta.

Kramis

http://www.3barnsmamma.bloggagratis.se

 
Vicki

Vicki

19 april 2009 19:21

Har ditt barn haft det bra i Thailand? Hur är det med er är ni begge sjuka?

Vicki

http://fotbollsvicki.blogspot.com

 
Anette

Anette

19 april 2009 20:48

Jo vi har också sett Wipeout o det var rätt roligt :)

Jo jag vet att jag skall tänka på att det är hennes utbildning/framtid + att det är det dottern vill och jag tänker så men det är ändå jobbigt... hon flyttar hemifrån när hon är 16...

Hoppas du inte får någon infektion inget vidare när man desutom har ont i kroppen redan :( Ha det bra Kram

http://olssonfamily

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av sanna - 25 augusti 2009 21:35

Från imorgon har min nya blogg där jag skriver om fibromyalgin, bipolära sjd, ME/CFS o mitt övriga liv lösenord så ni som vill läsa får skriva här o be om lösen. Har även startat en blogg med boktips för den som är intresserad...

Av sanna - 25 augusti 2009 21:35

Från imorgon har min nya blogg där jag skriver om fibromyalgin, bipolära sjd, ME/CFS o mitt övriga liv lösenord så ni som vill läsa får skriva här o be om lösen. Har även startat en blogg med boktips för den som är intresserad...

Av sanna - 23 augusti 2009 11:27

Har gjort en ny blogg o kommer snart stänga ner denna. Vill du ha adressen till den så hör av dig...

Av sanna - 17 juli 2009 20:20

Idag har det gått i ett. Varit o storhandlat hem mat o det tar ju sin tid speciellt då man ska passa bussar hit o dit. Sen har jag varit hos frissan också. Såna här dar tar på mina krafter. Nu sitter jag här o har ena ögat på Golden League på tv:n. I...

Av sanna - 14 juli 2009 13:11

Känsn som allt rasar ihop. Det ena efter det andra händer. Hur orkar man? ...

Ovido - Quiz & Flashcards