Direktlänk till inlägg 1 maj 2009

Valborg mm

Av sanna - 1 maj 2009 14:09

Vaddå Valborg?
Inte brydde jag mig
Satt här ensam
Kollade lite på tv
Läste lite
O sen ringde en kompis som också satt ensam
Vi pratade bort 2 timmar på kvällen

Sen kom A hem vid 23.15 med bussen
Hon hade en kompis med som sov över
De hade varit i S o kollat på massa band som uppträdde
Hennes kompisar var med där o spelade
Nu har tjejerna åkt in till S igen
Idag kommer A hem 20.30 med bussen
Blir en sen middag :-)

Pratade med F på msn förut
Han har en ny tjej på G
Två dejter hittills
O idag ska hon komma dit
Hoppas hoppas det kommer funka
För det behöver han
Lite glädje igen i livet
En seriös tjej som han säger :-)
Hon spelar handboll i S a-lag
O de spelar ju i högsta serien så...
Enligt F då en seriös tjej :-)
Han är rolig med sina kommentarer
Jaja vi får se vad det blir av det

P har flyttat nu
Lämnade ifrån sig nycklarna i början på veckan
Nu har de dubbelsängen i B:s rum
(Han bor ju hemma hos sin tjej o hennes föräldrar nu)
Nu får han bättre plats o sova säger han :-)
Får se om det blir o plugga för dem i höst nu då
Beror ju på om de kommer in

Ja o jag då
Ja säg det
Inte så bra vare sig i kropp eller själ
Men orkar inte tänka på det nu
Hjärnspökena jobbar så bra själva :-(

 
 
Marie

Marie

1 maj 2009 15:36

Det var bara en tanke, som inte är så trevlig om man nu har det. Just nu läser jag Den tredje hemligheten och den är riktigt bra, och så har jag vart och handlat lite nya böcker, men jag vet inte riktigt vad det heter än. Ja, jag har också läst de tre första av Leif GW Persson, de är bra, och jag kommer nog läsa någon av hans andra snart.

Kram

http://aponi.bloggagratis,se

 
Jenny

Jenny

1 maj 2009 22:02

Hej! Skrev nyss en kommentar, men tror den försvann...hmm. Nåja, kul att du kikade tillbaka inne hos mig! Jag fick diagnosen så sent som i januari i år och har hittills bara testat litium.
Hur länge har du haft diagnosen? Alltid tagit samma mediciner? Testat litium eller annat tidigare?
Kramar Jenny

http://remiss.blogg.se

 
Ulla

Ulla

1 maj 2009 22:06

Hej Sanna,
Tänkte att jag skulle ge dig nya tider för webbpresentationen med Natures.

Hoppas att du kan,och ger dig tid att vara med och lyssna. Jag kommer att vara med, det är för intressant för att missa.
Det skulle vara intressant att få veta vad du tycker om Natures och webbpresentationerna
efteråt. Ha det gott
Kramiz Ulla

V.19
Tis 5 maj Produktutbildning Daily Body & Mind Pac 20:00, Göran Wilén
Tis 5 maj Affärspresentation 21:00, Tomas Bredberg
Länk till iVocalize:
http://naturesofscandinavia.ivocalize.net Logga in med ditt för & efternamn, du behöver inte något password.Vill du veta mer om Cognicore, se filmen, gå in på www.cognicore.net/broccoli

http://Ladyinblue

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av sanna - 25 augusti 2009 21:35

Från imorgon har min nya blogg där jag skriver om fibromyalgin, bipolära sjd, ME/CFS o mitt övriga liv lösenord så ni som vill läsa får skriva här o be om lösen. Har även startat en blogg med boktips för den som är intresserad...

Av sanna - 25 augusti 2009 21:35

Från imorgon har min nya blogg där jag skriver om fibromyalgin, bipolära sjd, ME/CFS o mitt övriga liv lösenord så ni som vill läsa får skriva här o be om lösen. Har även startat en blogg med boktips för den som är intresserad...

Av sanna - 23 augusti 2009 11:27

Har gjort en ny blogg o kommer snart stänga ner denna. Vill du ha adressen till den så hör av dig...

Av sanna - 17 juli 2009 20:20

Idag har det gått i ett. Varit o storhandlat hem mat o det tar ju sin tid speciellt då man ska passa bussar hit o dit. Sen har jag varit hos frissan också. Såna här dar tar på mina krafter. Nu sitter jag här o har ena ögat på Golden League på tv:n. I...

Av sanna - 14 juli 2009 13:11

Känsn som allt rasar ihop. Det ena efter det andra händer. Hur orkar man? ...

Ovido - Quiz & Flashcards