Direktlänk till inlägg 5 maj 2009

Tisdag morgon

Av sanna - 5 maj 2009 09:07

Idag regnar det

Även om det är lite trist så behöver det komma regn

Ska åka o handla nu

Skåpen skriker tomma

Inget kul o handla mat tycker jag

Men ett måste

 
 
Annelie

Annelie

5 maj 2009 09:39

Hej igen,, skojjigt att du skriver en liten kommentar då och då... :o))

Jaså, jag älskar att åka och storhandla, tycker jag är roligt.. *fniss*

Fyyy,, vad hemskt detta som hände din dotter.
Hur har det gått med henne nu några dagar senare.. har hon "ont" av det ännu eller la det sig direkt..??
Fyyy, vad jobbigt att vara sååå allergisk.

Ha det bäst och hoppas att du oxå mår bättre psyjisjt idag även fast det regnar.

Sköt om dig.. // Kram Annelie

http://minegen65.blogspot.com

 
Vicki

Vicki

5 maj 2009 12:50

Är du sportintresserad? Är Göteborg ditt lag?

Vicki

http://fotbollsvicki.blogspot.com

 
Ingen bild

Niclas

5 maj 2009 14:05

Vad roligt att du börjat blogga.
Ska försöka titta in oftare.
Gillar inte heller att handla.. men man måste ju som sagt.
Ha det!
kram Niclas

 
Katja

Katja

5 maj 2009 16:41

Hej!
Tycker det är kul å handla, då får man hem "ny" mat, som är got, till slut måste man äta upp allt i skåp och frys och på slutet är det bara tråkig mat kvar ^^
Haha..
Jag är så jävla trött på situation, på livet just nu så det finns inte.. jag vet inte hur länge man ska orka..
Å lite förståelse, vad är det? Ingen läkare förstår.. eller jag vet inget längre..
Läkaren ville se nya röntgen först.. men det är 7-9 månaders väntetid.. shit!!!
Faaaaan..
Kramar Katja.

http://smultronduvan.blogg.se

 
Ulla

Ulla

5 maj 2009 16:52

Ja, det är alltid roligt om man kan hitta nå. Fast känner att jag inte riktigt orkar hålla på med dem. Har ju släktforskningen och jag tycker om att läsa och skriva lite och läsa här på bloggen. Så har jag ju Natures också. Ikväll är det en kanon-presentation av produkter. Fick mina visitkort idag förresten. Kul!

Apropå regn så har vi också fått vår beskärda del. I em. vid halv-3 så kom en störtskur med hagel.

Ha en fin kväll.
Kram Ulla

http://ladyinblue.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av sanna - 25 augusti 2009 21:35

Från imorgon har min nya blogg där jag skriver om fibromyalgin, bipolära sjd, ME/CFS o mitt övriga liv lösenord så ni som vill läsa får skriva här o be om lösen. Har även startat en blogg med boktips för den som är intresserad...

Av sanna - 25 augusti 2009 21:35

Från imorgon har min nya blogg där jag skriver om fibromyalgin, bipolära sjd, ME/CFS o mitt övriga liv lösenord så ni som vill läsa får skriva här o be om lösen. Har även startat en blogg med boktips för den som är intresserad...

Av sanna - 23 augusti 2009 11:27

Har gjort en ny blogg o kommer snart stänga ner denna. Vill du ha adressen till den så hör av dig...

Av sanna - 17 juli 2009 20:20

Idag har det gått i ett. Varit o storhandlat hem mat o det tar ju sin tid speciellt då man ska passa bussar hit o dit. Sen har jag varit hos frissan också. Såna här dar tar på mina krafter. Nu sitter jag här o har ena ögat på Golden League på tv:n. I...

Av sanna - 14 juli 2009 13:11

Känsn som allt rasar ihop. Det ena efter det andra händer. Hur orkar man? ...

Ovido - Quiz & Flashcards