Direktlänk till inlägg 5 maj 2009

Tisdag eftermiddag

Av sanna - 5 maj 2009 17:10

Ja nu har man varit hemma några timmar då

Oj vad trött man blir av minsta lilla

Har mest legat o vilat o läst

O sen pratade jag en lång stund med F i telefon :-)

Han trodde han var på väg o bli sjuk

Huvudvärk o hosta

Vårdcentralen ringde förut

(Ja jag ringde dit pga mina känselbortfall)

Ska dit den 28 maj

Men blir jag sämre måste jag ringa o få en akuttid

 
 
Sofia

Sofia

5 maj 2009 17:57

Kunde du inte få tid tidigare?
Måste vara jobbigt att ha det så.
Hoppas det löser sig.

Kram

http://www.3barnsmamma.bloggagratis.se

 
Katja

Katja

5 maj 2009 18:13

Hejsan!
Å så jobbigt du har det =( Känselbortfall också.. suck..
Trött här som fan.. suck..
Jag ska få prata med min första läkare imorgon hon som då tyckte jag skulle börja jobba igen.. så vi får se.. jag har inget hopp för något längre..
Alltså när Jonny förra gången sjukskrev mig sa Lillian, läkare två, att jag ska jobba..
Jag vet inte vad jag ska göra längre.. nu när jag har fått vila och träna så är det lite bättre i ryggen.. peppar peppar.. säger inte mer..
Men.. ja.. jag har iaf inte diskbråck längre.. stackars dig har allt :/
Kramar om dej!!

http://smultronduvan.blogg.se

 
Annelie

Annelie

6 maj 2009 10:14

Hahahaha,, jisses hur jag stavade till psykiskt i förra inlägget.
Hmm.. är liiite dålig på att kolla igenom mina inlägg innan jag skickar iväg de, får nog börja med det nu.. :o))

Visst får du lägga till min blogg i din länklista, jag gör detsamma.

Ha en underbar fortsättning på denna onsdag.. // Kramar Annelie

http://minegen65.blogspot.com

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av sanna - 25 augusti 2009 21:35

Från imorgon har min nya blogg där jag skriver om fibromyalgin, bipolära sjd, ME/CFS o mitt övriga liv lösenord så ni som vill läsa får skriva här o be om lösen. Har även startat en blogg med boktips för den som är intresserad...

Av sanna - 25 augusti 2009 21:35

Från imorgon har min nya blogg där jag skriver om fibromyalgin, bipolära sjd, ME/CFS o mitt övriga liv lösenord så ni som vill läsa får skriva här o be om lösen. Har även startat en blogg med boktips för den som är intresserad...

Av sanna - 23 augusti 2009 11:27

Har gjort en ny blogg o kommer snart stänga ner denna. Vill du ha adressen till den så hör av dig...

Av sanna - 17 juli 2009 20:20

Idag har det gått i ett. Varit o storhandlat hem mat o det tar ju sin tid speciellt då man ska passa bussar hit o dit. Sen har jag varit hos frissan också. Såna här dar tar på mina krafter. Nu sitter jag här o har ena ögat på Golden League på tv:n. I...

Av sanna - 14 juli 2009 13:11

Känsn som allt rasar ihop. Det ena efter det andra händer. Hur orkar man? ...

Ovido - Quiz & Flashcards