Direktlänk till inlägg 6 maj 2009

Sjukersättning

Av sanna - 6 maj 2009 13:49

Dags för omsökan av sjukersättningen. Har lyckats få in alla läkarintyg o sånt nu. Har suttit en bra stund nu o skrivit ihop mitt egna utlåtande om varför jag anser att jag inte kan arbeta. Tror jag fick med allt. Är ju en del sjukdomar o en del olika begränsningar så man fick tänka efter. Nu är det klart o brevet ska läggas på brevlådan senare idag. Skönt att ha det avklarat. Bara att hoppas på att FK ger ett potitivt besked sen också. Håll tummarna snälla! 

Ikväll ska jag på GBP-träff i M-stad. :-) Alltid så go o glad stämning där. Ikväll ska en grupp från T-holm komma o hälsa på också. :-)

 
 
Katja

Katja

6 maj 2009 14:19

Jaga papper hela jävla tiden är så jobbigt.. känns huga.. ja...
Vi får se vad läkaren säger när hon ringer på måndag.. kanske blir halvt sjukskriven eller så får jag jobba helt.. hur som.. tiden går å jag hinner inte få pengar tills denna gången, så det är sååå jävla tufft när man precis kommit ifatt med räkningarna..
Kramar..

http://smultronduvan.blogg.se

 
Johanna

Johanna

6 maj 2009 14:27

Ska hålla bådetummar och tår! Jag vet inte riktigt hur jag mår just nu. Sen igår har jag haft en sån märklig kännsla i kroppen som inte går att beskriva. Omöjligt att sätta fingret på vad som spökar. Vet inte om det spökar fysiskt eller psykiskt. Går omkring med en märklig kännsla hela tiden. Men det blir nog bättre :) Kanske är det bara en smältningsprocess efter allt som hänt nu senaste tiden..

http://eddiesmamma.blogspot.com

 
Sofia

Sofia

6 maj 2009 14:34

Jag håller tummarna för dg!

Kram

http://www.3barnsmamma.bloggagratis.se

 
Vicki

Vicki

6 maj 2009 18:34

Hemma hos oss är det med fotboll som gäller!!

Ser du även på championslig och allt vad det heter??

Här kommer ju tv varm när det är fotboll. Så i kväll är det Barcelona-Chelsea

Vicki

http://fotbollsvicki.blogspot.com

 
Annelie

Annelie

6 maj 2009 18:47

Jaaa,, fy vad sjukt allt är i dagens läge.
Att man ska få ansöka om ny sjukersättning efter 3 år, när man väl har fått det beviljat en gång.
Jag tycker sånt här är konstigt, vissa verkar de jaga som fasen, sen äré vissa som verkar att klara sig kanon.
*tänker på en speciell person*

Ha en bra fortsättning på kvällen.. // Kramar Annelie

http://minegen65.blogspot.com

 
Katja

Katja

7 maj 2009 15:24

Men jag får ändå iofs max jobba 75% eller inte, men jag har tjänsten på 75% =) Så mer ska jag inte behöva..
Hur är det idag??
Kramar!!!

http://Survey / Buildings Report Information [www

 
Annelie

Annelie

7 maj 2009 15:26

Tack, Tack.. :o))

Nääee,, jag jobbar endast 41,9 % sen så har jag 50 % sjukersättning.
Passar mig ypperligt, orkar inte jobba nåt mer.

Ha det bäst.. // Kramar Annelie

http://minegen65.blogspot.com

 
Anette

Anette

7 maj 2009 17:22

Usch vad jobbigt med alla papper som skall fyllas i...Jag skall hålla tummarna för dig!! Kramar

http://olssonfamily

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av sanna - 25 augusti 2009 21:35

Från imorgon har min nya blogg där jag skriver om fibromyalgin, bipolära sjd, ME/CFS o mitt övriga liv lösenord så ni som vill läsa får skriva här o be om lösen. Har även startat en blogg med boktips för den som är intresserad...

Av sanna - 25 augusti 2009 21:35

Från imorgon har min nya blogg där jag skriver om fibromyalgin, bipolära sjd, ME/CFS o mitt övriga liv lösenord så ni som vill läsa får skriva här o be om lösen. Har även startat en blogg med boktips för den som är intresserad...

Av sanna - 23 augusti 2009 11:27

Har gjort en ny blogg o kommer snart stänga ner denna. Vill du ha adressen till den så hör av dig...

Av sanna - 17 juli 2009 20:20

Idag har det gått i ett. Varit o storhandlat hem mat o det tar ju sin tid speciellt då man ska passa bussar hit o dit. Sen har jag varit hos frissan också. Såna här dar tar på mina krafter. Nu sitter jag här o har ena ögat på Golden League på tv:n. I...

Av sanna - 14 juli 2009 13:11

Känsn som allt rasar ihop. Det ena efter det andra händer. Hur orkar man? ...

Ovido - Quiz & Flashcards