Direktlänk till inlägg 7 maj 2009

Torsdag eftermiddag

Av sanna - 7 maj 2009 15:25

Idag regnar det o är grått.
Men det behöver ju komma regn så.
Pratas ju om bättre väder redan imorgon.

Jag har planterat om några blommmor idag.

Var liksom tvungen.

Rötterna hade börjat växa uppåt i krukorna. :-)

Ikväll är det hockeyn på tv som gäller.

Hur mår jag då?

Ont, trött, tom, ensam men annars okej.

 
 
Sofia

Sofia

7 maj 2009 15:51

Jag finns här!

Kram Sofia

http://www.3barnsmamma.bloggagratis.se

 
Annelie

Annelie

7 maj 2009 16:09

Då kan vi ta varandra i handen idag..
Känner exakt likdandant.. är såå jäkla lättgråten just nu..
:o((
Och saknar både min man & min son..

http://minegen65.blogspot.com

 
Anette

Anette

7 maj 2009 17:25

Har ahft tråkigt väder här också, det är moln o regn o kallt, brrrrrr.

Jag valde sjukvårde i första hand på den valbara kursen (som börjar till hösten).

Ha det bra! Kramar

http://olssonfamily

 
Katja

Katja

7 maj 2009 17:39

Haft mindre ont i ryggen i en vecka idag, fast idag har jag ont :/ Jävlar, men en hel vecka med mindre smärta, fan så gudomligt ^^ Hihi..
Ska på modevisning nu och posta iväg papprena till fk..
Kramar!!!

http://smultronduvan.blogg.se

 
Vicki

Vicki

7 maj 2009 20:09

Då blev du glad i går när Barcelona kvitterade i slut minuten??

Jag hejade med på dem av de två lagen. Fast min man hejade på Chelsea så han var lagon glad.

Tycker också Zlatan är en bra fotbolls spelare sedan gillar jag hans kakighet.

Snart drar hockeyn i gång. Får se om jag hinner se lite grann men inte nu i början.

Ha det bra,Vicki

http://fotbollsvicki.blogspot.com

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av sanna - 25 augusti 2009 21:35

Från imorgon har min nya blogg där jag skriver om fibromyalgin, bipolära sjd, ME/CFS o mitt övriga liv lösenord så ni som vill läsa får skriva här o be om lösen. Har även startat en blogg med boktips för den som är intresserad...

Av sanna - 25 augusti 2009 21:35

Från imorgon har min nya blogg där jag skriver om fibromyalgin, bipolära sjd, ME/CFS o mitt övriga liv lösenord så ni som vill läsa får skriva här o be om lösen. Har även startat en blogg med boktips för den som är intresserad...

Av sanna - 23 augusti 2009 11:27

Har gjort en ny blogg o kommer snart stänga ner denna. Vill du ha adressen till den så hör av dig...

Av sanna - 17 juli 2009 20:20

Idag har det gått i ett. Varit o storhandlat hem mat o det tar ju sin tid speciellt då man ska passa bussar hit o dit. Sen har jag varit hos frissan också. Såna här dar tar på mina krafter. Nu sitter jag här o har ena ögat på Golden League på tv:n. I...

Av sanna - 14 juli 2009 13:11

Känsn som allt rasar ihop. Det ena efter det andra händer. Hur orkar man? ...

Ovido - Quiz & Flashcards