Direktlänk till inlägg 9 maj 2009

Galen

Av sanna - 9 maj 2009 18:17

Jag är fan inte klok men det visste jag ju i o för sig redan :-) Men envis till överdrift o vägrar ofta acceptera att min kropp inte kan o vill. Tror ni inte jag har städat hela huset idag trots min rygg o mitt ben som inte bär. Ni kan bara gissa hur jag mår nu? Men som sagt mitt eget fel. Lider ju tyvärr av nån form av dammfobi o jag bara MÅSTE städa då jag ser en dammtuss. Kan det bero på att mina barn var extremt allergiska som små o jag var tvungen o ha det kliniskt rent för att de inte skulle bli dåliga?! Kanske

 
 
Sofia

Sofia

9 maj 2009 20:00

Men vännen då!
Ta´t lugnt dammet finns kvar.

Kram

http://www.3barnsmamma.bloggagratis.se

 
Katja

Katja

9 maj 2009 20:06

Usch så jobbigt =/ Kramar om dig i mängder.. tack för din röst.. tänker på dig!

http://smultronduvan.blogg.se

 
Monica

Monica

9 maj 2009 22:29

Här är en som inte gnäller i onödan ser jag...duktigt av dej att städa trots din ryggvärk.

Nu har jag länkat till dej också.

http://violett.bloggagratis.se

 
Marie

Marie

9 maj 2009 23:21

Ja, men jag är inte riktigt klar, jag ska byta sängkläder, fast det just nu känns onödig när jag är så trött. :)

Då har du missat något. Jag har läst alla tre böckerna, och sett filmerna och det är rätt okej. Vet du om att J.R.R Tolkien kunde flytande svenska? Men det är rätt intressant att få följa med i hans karaktärer som är troll, älvor mm.

Kram

http://aponi.bloggagratis.se

 
Anette

Anette

10 maj 2009 00:32

Hoppas du är bättre i ryggen, det är inget roligt att ha ont och ryggen håller ju upp resten av kroppen...

Vi har varit iväg fredag - lördag och tittat på gymnasieskolan som dottern kommit in på var även en sväng inom Göteborg o Liseberg :)
Ha det bra! Kramar

http://olssonfamily

 
Johanna

Johanna

11 maj 2009 13:23

Men huahua. Nu får du allt ta det lugnt o vila upp din stackars rygg! Men jag brukar vara likadan ibland, slita häcken av mig o så får ryggen ta smällen =/ Hoppas du är bättre nu!

http://eddiesmamma.blogspot.com

 
Anneli

Anneli

12 maj 2009 10:39

Attans jag skrev så långt inlägg till dig och glömde helt bort att skriva mitt namn blogg och kod så allt försvann.. Morr..
En förkortad verson kommer här:

Var rädd om dig Sanna för du är värde full. Bättre lite skit i hörnen än ett rent helvete... Kan ha att göra med att barnen dina var så allergisk, inte så lätt att ändra på sig.
Hoppas ändå att du inom dig finner den ron, att du kan se en damråtta eller två.
Krya på dig var rädd om dig!

Stärkande och värmande kramar Anneli

http://pottipotti.wordpress.com

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av sanna - 25 augusti 2009 21:35

Från imorgon har min nya blogg där jag skriver om fibromyalgin, bipolära sjd, ME/CFS o mitt övriga liv lösenord så ni som vill läsa får skriva här o be om lösen. Har även startat en blogg med boktips för den som är intresserad...

Av sanna - 25 augusti 2009 21:35

Från imorgon har min nya blogg där jag skriver om fibromyalgin, bipolära sjd, ME/CFS o mitt övriga liv lösenord så ni som vill läsa får skriva här o be om lösen. Har även startat en blogg med boktips för den som är intresserad...

Av sanna - 23 augusti 2009 11:27

Har gjort en ny blogg o kommer snart stänga ner denna. Vill du ha adressen till den så hör av dig...

Av sanna - 17 juli 2009 20:20

Idag har det gått i ett. Varit o storhandlat hem mat o det tar ju sin tid speciellt då man ska passa bussar hit o dit. Sen har jag varit hos frissan också. Såna här dar tar på mina krafter. Nu sitter jag här o har ena ögat på Golden League på tv:n. I...

Av sanna - 14 juli 2009 13:11

Känsn som allt rasar ihop. Det ena efter det andra händer. Hur orkar man? ...

Ovido - Quiz & Flashcards