Direktlänk till inlägg 11 maj 2009

Blir bara tre ord i bloggen idag

Av sanna - 11 maj 2009 14:15

Trött

Vill SOVA!!!

 
 
Katja

Katja

11 maj 2009 15:16

För känns som många gånger man ska svimma, jag orkar inte längre..
Alltså jag har innan varit deppig, många år sedan.. ingen hemlighet, åt Setralin, ville bara dö.. alltså jag vill inte hamna där igen men det känns inte som... usch..
Även när man ska sova, fast man är sjukt trött, somnar man ju inte utan att ta Theralen, ska till läkaren, men vad gör det för nytta?

http://smultronduvan.blogg.se

 
Monica

Monica

11 maj 2009 21:15

Då tycker jag att du ska sova...hoppas du har gjort det en stund nu.

http://violett.bloggagratis.se

 
Katja

Katja

12 maj 2009 13:00

Hej tjejen.. ska du inte vila då? Jag sov som en gris :D Oftast när jag tagit Theralen sover jag bra några nätter i rad utan att behöva ta något :) Det är underbart. Har svinont idag, men jag överlever, ska ut å cykla 2 mil :D Jag ska ringa imorgon till Sabbatsberg igen och då få en tid, får nog inom en vecka.. så hoppades får mrt på söndag. Då älsklingen är ledig.. Antidepp, nä vi försöker ju.. ja.. du förstår?? ;) Så då ska man ju inte äta sånt :D Fast det har varit möe på sistone.. huga.. sista året, konstigt att jag står.. är nog starkare än vad jag vet om.. fast jag vet nu xD
Kramar till dig massa sötis, gått bra med alla samtal?
Jag är trött.. som vanligt å är du svimfärdig hela tiden då?

http://smultronduvan.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av sanna - 25 augusti 2009 21:35

Från imorgon har min nya blogg där jag skriver om fibromyalgin, bipolära sjd, ME/CFS o mitt övriga liv lösenord så ni som vill läsa får skriva här o be om lösen. Har även startat en blogg med boktips för den som är intresserad...

Av sanna - 25 augusti 2009 21:35

Från imorgon har min nya blogg där jag skriver om fibromyalgin, bipolära sjd, ME/CFS o mitt övriga liv lösenord så ni som vill läsa får skriva här o be om lösen. Har även startat en blogg med boktips för den som är intresserad...

Av sanna - 23 augusti 2009 11:27

Har gjort en ny blogg o kommer snart stänga ner denna. Vill du ha adressen till den så hör av dig...

Av sanna - 17 juli 2009 20:20

Idag har det gått i ett. Varit o storhandlat hem mat o det tar ju sin tid speciellt då man ska passa bussar hit o dit. Sen har jag varit hos frissan också. Såna här dar tar på mina krafter. Nu sitter jag här o har ena ögat på Golden League på tv:n. I...

Av sanna - 14 juli 2009 13:11

Känsn som allt rasar ihop. Det ena efter det andra händer. Hur orkar man? ...

Ovido - Quiz & Flashcards