Direktlänk till inlägg 16 maj 2009

Lördag eftermiddag

Av sanna - 16 maj 2009 13:54

Har städat idag
Måste ju hålla efter all pollen nu
Så har dammsugit o skurat golv
Måste ju försöka så A kan bli nått bättre
Men nu är jag helt slut
Orkar inget längre
Så trött på det
Sova kan jag inte heller
Bestämde igår att nu ska jag sova länge imorgon
Men har ju vaknat en gång i halvtimmen ju
Solen skiner
Men orka ut?
NEJ!
Orkar ju som sagt inget

 
 
Johanna

Johanna

16 maj 2009 14:28

Vad duktig du är som städat!! Hopas verkligen du blir bättre och piggare! Håller tummarna!

http://eddiesmamma.blogspot.com

 
Katja

Katja

16 maj 2009 18:53

Men oj så duktig du varit =)
Hmm.. jag hörde att jag har 60 + 7 dagars karens på a-kassan om jag inte får sjukpenning.. usch... nervös!
Jag vill gärna ses.. skulle gärna ta bussen till m-stad och gå runt vid hamnen ta en glass? Om du ids?
Vore skojsigt!! Hur mår Maria?
Kramar!!!

http://smultronduvan.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av sanna - 25 augusti 2009 21:35

Från imorgon har min nya blogg där jag skriver om fibromyalgin, bipolära sjd, ME/CFS o mitt övriga liv lösenord så ni som vill läsa får skriva här o be om lösen. Har även startat en blogg med boktips för den som är intresserad...

Av sanna - 25 augusti 2009 21:35

Från imorgon har min nya blogg där jag skriver om fibromyalgin, bipolära sjd, ME/CFS o mitt övriga liv lösenord så ni som vill läsa får skriva här o be om lösen. Har även startat en blogg med boktips för den som är intresserad...

Av sanna - 23 augusti 2009 11:27

Har gjort en ny blogg o kommer snart stänga ner denna. Vill du ha adressen till den så hör av dig...

Av sanna - 17 juli 2009 20:20

Idag har det gått i ett. Varit o storhandlat hem mat o det tar ju sin tid speciellt då man ska passa bussar hit o dit. Sen har jag varit hos frissan också. Såna här dar tar på mina krafter. Nu sitter jag här o har ena ögat på Golden League på tv:n. I...

Av sanna - 14 juli 2009 13:11

Känsn som allt rasar ihop. Det ena efter det andra händer. Hur orkar man? ...

Ovido - Quiz & Flashcards