Direktlänk till inlägg 20 maj 2009

Onsdag eftermiddag

Av sanna - 20 maj 2009 15:12

Idag är det dags för tjejträff med GBP-gruppen igen :-)

 
 
Sofia

Sofia

20 maj 2009 18:13

Ja ibland är det tur att barnbidraget kommer den 20:de så man kan handla igen.

Kram Sofia

http://www.3barnsmamma.bloggagratis.se

 
Katja

Katja

20 maj 2009 18:53

Men jag vet ju vad jag får i lön och i fall jag blir sjukskriven eller får a-kassa.. m.m det vet jag nästa vecka, så kanske vi kan bestämma fika efter det? När det passar? För jag kommer gärna ifrån Tibro ett tag. Och du behöver absolut inte be om ursäkt för något till mig!
Händer det något skoj i helgen?
Kramar!!!

http://smultronduvan.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av sanna - 25 augusti 2009 21:35

Från imorgon har min nya blogg där jag skriver om fibromyalgin, bipolära sjd, ME/CFS o mitt övriga liv lösenord så ni som vill läsa får skriva här o be om lösen. Har även startat en blogg med boktips för den som är intresserad...

Av sanna - 25 augusti 2009 21:35

Från imorgon har min nya blogg där jag skriver om fibromyalgin, bipolära sjd, ME/CFS o mitt övriga liv lösenord så ni som vill läsa får skriva här o be om lösen. Har även startat en blogg med boktips för den som är intresserad...

Av sanna - 23 augusti 2009 11:27

Har gjort en ny blogg o kommer snart stänga ner denna. Vill du ha adressen till den så hör av dig...

Av sanna - 17 juli 2009 20:20

Idag har det gått i ett. Varit o storhandlat hem mat o det tar ju sin tid speciellt då man ska passa bussar hit o dit. Sen har jag varit hos frissan också. Såna här dar tar på mina krafter. Nu sitter jag här o har ena ögat på Golden League på tv:n. I...

Av sanna - 14 juli 2009 13:11

Känsn som allt rasar ihop. Det ena efter det andra händer. Hur orkar man? ...

Ovido - Quiz & Flashcards