Direktlänk till inlägg 28 maj 2009

Torsdag eftermiddag

Av sanna - 28 maj 2009 13:06

Nu har jag varit hos läkaren med min rygg. Jag ska prova morfinplåster för värken nu för inget annat hjälper. Sen ska en sjukgymnast kolla på ryggen. O givetvis blir det magnetröntgen. Men ca 8 månaders väntetid här så det blir väl o fara till Stockholm eller nått för o få göra den snabbt. Inget jag har så stor lust till men samtidigt vill jag ju inte vänta 8 månader heller.

 
 
Monica

Monica

28 maj 2009 14:36

Det var lång väntetid på magnetröntgen. Jag gjorde en sån röntgen av min axel på Ryhovs sjukhus i Jönköping för några år sen men det tog inte mer än en månad innan jag fick komma efter att ortopedläkaren lämnat in remissen, så det var snabba ryck den gången i alla fall.

Hoppas att din dag är någorlunda bra för dej!

http://violett.bloggagratis.se

 
Katja

Katja

28 maj 2009 21:31

Hejsan sötis ;)
Hur mår du?
Ja, läkaren skrev remissen till mrt och jag tittade upp på en sida som heter www.vantetider.se vart det var kortast. Då ringde jag till Skövde och bad dem skicka remissen till Sabbatsberg..
Snart mors dag ;)
Kramar!

http://smultronduvan.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av sanna - 25 augusti 2009 21:35

Från imorgon har min nya blogg där jag skriver om fibromyalgin, bipolära sjd, ME/CFS o mitt övriga liv lösenord så ni som vill läsa får skriva här o be om lösen. Har även startat en blogg med boktips för den som är intresserad...

Av sanna - 25 augusti 2009 21:35

Från imorgon har min nya blogg där jag skriver om fibromyalgin, bipolära sjd, ME/CFS o mitt övriga liv lösenord så ni som vill läsa får skriva här o be om lösen. Har även startat en blogg med boktips för den som är intresserad...

Av sanna - 23 augusti 2009 11:27

Har gjort en ny blogg o kommer snart stänga ner denna. Vill du ha adressen till den så hör av dig...

Av sanna - 17 juli 2009 20:20

Idag har det gått i ett. Varit o storhandlat hem mat o det tar ju sin tid speciellt då man ska passa bussar hit o dit. Sen har jag varit hos frissan också. Såna här dar tar på mina krafter. Nu sitter jag här o har ena ögat på Golden League på tv:n. I...

Av sanna - 14 juli 2009 13:11

Känsn som allt rasar ihop. Det ena efter det andra händer. Hur orkar man? ...

Ovido - Quiz & Flashcards