Direktlänk till inlägg 31 maj 2009

Söndag kväll o trött

Av sanna - 31 maj 2009 20:32

Ojojoj vad kul vi hade igår :-)
Ett underbart bröllop o en underbar fest.
Var länge sen jag hade såå kul på nått sånt.
Var hemma kvart över 3 inatt. :-)
Pappa, bror o svägerska drack ju lite öl o vin så jag körde ma & pa´s bil hem.
Lämnade av dem i L-ås o tog bilen hem hit.
Kvart över 9 imorse fick jag smsa från A.
- Kan du hämta mig nu?
(Hon visste att jag hade bilen).
Hon hade varit i M-stad med kompisar kvällen innan o sovit över där o jag hade lovat att hämta henne men trodde inte det skulle bli så tidigt.
Okej sagt o gjort åkte ju givetvis o hämtade henne.
Sen skjutsade jag hem henne o sen körde jag hem bilen till ma & pa.
Blev bjuden på lunch där innan pa körde hem mig.
Jag ÄR trött o HAR mer ont idag men det är det VÄRT.
Ibland måste man ju faktiskt ta det onda med det goda.
Jag visste ju att jag skulle få skit idag för festen o dansandet igår men ibland måste man ju få ha kul trots en jävlig kropp.

 
 
Vicki

Vicki

1 juni 2009 10:41

Så trevligt med pingst bröllop!! Det är inte ofta man få gå på bröllop så när man gör det så får man njuta.

Vad det bröllop med mat och fest?

Vicki

http://fotbollsvicki.blogspot.com

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av sanna - 25 augusti 2009 21:35

Från imorgon har min nya blogg där jag skriver om fibromyalgin, bipolära sjd, ME/CFS o mitt övriga liv lösenord så ni som vill läsa får skriva här o be om lösen. Har även startat en blogg med boktips för den som är intresserad...

Av sanna - 25 augusti 2009 21:35

Från imorgon har min nya blogg där jag skriver om fibromyalgin, bipolära sjd, ME/CFS o mitt övriga liv lösenord så ni som vill läsa får skriva här o be om lösen. Har även startat en blogg med boktips för den som är intresserad...

Av sanna - 23 augusti 2009 11:27

Har gjort en ny blogg o kommer snart stänga ner denna. Vill du ha adressen till den så hör av dig...

Av sanna - 17 juli 2009 20:20

Idag har det gått i ett. Varit o storhandlat hem mat o det tar ju sin tid speciellt då man ska passa bussar hit o dit. Sen har jag varit hos frissan också. Såna här dar tar på mina krafter. Nu sitter jag här o har ena ögat på Golden League på tv:n. I...

Av sanna - 14 juli 2009 13:11

Känsn som allt rasar ihop. Det ena efter det andra händer. Hur orkar man? ...

Ovido - Quiz & Flashcards