Alla inlägg den 1 februari 2009

Av sanna - 1 februari 2009 22:30

Idag har vi haft kalas här för P som fyller 21 år just idag. =)

Han har för trångt i sin lägenhet så vi fick vara hemma hos mig. =)

Han verkade nöjd både med kalas o presenter. O tackade mamma för att vi kunde vara här-. =) Värmer ett modershjärta även fast det var en självklarhet för mig att vi kunde vara här.

Barnens lillkusin som blir 4 år i april var här så jag fick gosa en del. =) Fasters lille goding, busunge o solstråle. =)

Efter att jag röjt upp här o diskat efter kalaset så la jag mig o läste lite. Var totalt slut i hela kroppen. Knäna värker så jag blir galen idag. =( Ska nog lägga mig o läsa lite till nu o sen 00.10 ska jag se på Law and Order innan jga ska sova.

Imorgon ska det tydligen färgas hår här igen på A. Svart med röd lugg o underhåren i nacken ska också vara röda. O det blir ju jag som får sköta färgningen som vanligt. =)

Ovido - Quiz & Flashcards