Alla inlägg den 8 februari 2009

Av sanna - 8 februari 2009 21:04

Dessa frågor snodde jag hos Sofia. Jag hoppas att du inte tar illa upp Sofia men jag vill också lära känna alla jag redan bloggar med här o eventuellt om jag har tur så kanske nån annan också svarar på frågorna. Svarar själv på dem här också.


Hur gammal är du?

43 år i april



Vad jobbar du med?

sjukpensionär



Har du barn? / hur många?

2 vuxna söner o en "nästanvuxen" dotter



Husdjur?

vattensköldpadda



Gift/sambo/ eller annat?

singel



Hus/Lägenhet?

lgh



Sommarstuga/husvagn?

ingendera



Blond/Mörk?

mörkblond



Jag utmanar ALLA som läser min blogg!

Av sanna - 8 februari 2009 19:18

Har legat i läst mest hela eftermiddagen. Midvinterblod av Mons Kallentoft. Har snart läst ut den. O det är ju nu på slutet det börjar bli så svårt o lägag ifrån sig en bok. =) Har även halvslumrat en halvtimme. Jag o A har jgort hemmagjorda pizzor till middag idag. Dricker té med honung i för att försöka lindra det onda i halsen. Hoppas på o må bättre imorgon. Har en del jag vill greja med här hemma men jag orkar ju ingenting nu. Orkar inte så mycket annars heller o inte blir det precis bättre nu. Damerna störtlopp blev inställt idag pga too much snö. Men det ska visst köras imorgon så jag får kolla då. Ikväll sak jag kolla på Law and order. Ska kolla runt bland några bloggar här nu o sen lägga mig o fortsätta läsa.



Av sanna - 8 februari 2009 14:44

Är sjuk. Orkar inte skriva nån blogg idag

Ovido - Quiz & Flashcards