Alla inlägg den 2 februari 2009

Av sanna - 2 februari 2009 17:47

Idag är värken nästna omänsklig. Vad gör man? Bara o stå ut. Är trött också givetvis för det hör ju till o känner mig även ledsen.

Har varit o hämtat mina nya linser idag men jag undrar om han verkligen har beställt rätt styrkor på dem. Jaja återstår att se då jag sätter i ett nytt par imorgon om jag kommer att se bra eller inte.

Har varit på Mc Donalds idag o käkat med F. Han bjöd till o med sin gamla mamma. =) Han verkade betydligt gladare idag. :-)

Sen var jag med A o köpte hårfärg. Var ju meningen att vi skullle fixa till hennes hår ikväll men hon mår inte bra. Hon har ju varit förkyld mer eller mindre i ½ år nu. Måste ringa vårdcentralen imorgon så de får kolla upp henne. Hon orkar ju med nöd o näppe med skolan. O krupphostan kom tillbaks idag också. Nu ligegr hon o sover en stund. Ska väcka henne om en timme så hon kan sova inatt sen.

Läser en så bra bok nu. Inspärrad av Teresa Cooper. En självbiografi. Otäck o hemsk. En ung tjej som fick kämpa mot de mest avskyvärda missförhållanden i det system som var tänkt att skydda henne. Om misshandel o utnyttjande på ett boende som de sociala myndigheterna i England har. Tänk att sånt hände på 80-talet. Hon blir tex svårt neddrogad. Har bara ca 30 sidor kvar nu så jag bara MÅSTE läsa ut den nu.

Ovido - Quiz & Flashcards