Alla inlägg den 18 februari 2009

Av sanna - 18 februari 2009 06:36

Ja idag är man då vaken tidigt. Skulle väcka F kl 6 för han ska vara på EEG-undersökning kl halv 8 o han vaknar ju inte av mobilens så... O jag själv ska vara hos diabetessköterskan kvart över 8 så det är ingen idé o somna om. Sitter här med täcket omkring mig o pratar lite på msn. Ska väl strax ta mig in i duschen o börja göra mig i ordning. Läste ut boken inatt. Kunde inte lägga ifrån mig den. =) Den var bra men på slutet föll allt en tår. Släckte väl lampan vid halv två men kunde inte somna så jag tände igen efter en stund o började läsa i en annan bok (I skuggan av San Siro) o släckte väl igen halv 4 så man har ju knappt hunnit somna innan man ska upp. Funkar säkert idag men det brukar ju komma dan efter så imorgon blir man väl helseg. Nej in med dig i duschen nu Sanna. =)

Ovido - Quiz & Flashcards