Alla inlägg den 4 februari 2009

Av sanna - 4 februari 2009 20:33

På lördag är det 10 månader sedan jag gjrode min gastric by pass operation. =) En operation jag inte har ångrat en enda sekund o inte har jag mått dåligt en enda sekund efteråt pga av operationen iaf. O numera kan jag kalla mig normalviktig. Jag normalviktig. Känns helt sjukt o skriva det. Är ju 23 år sen senast jag var det.

Av sanna - 4 februari 2009 19:53

Är så trött ås jag vet inte vad. Men det var ju en viss anspänning innan mötet idag. Man vet ju aldrig då Försäkrningskassan är inblandad. Men det gick så bra som jag innerst inne trodde det skulle göra. F ska få träff arbetsterapeut några ggr. Hon ska bedömma om han är mogen för arbetslivsinriktad rehabilitering än. Dvs om han är mogen för detta 10 timmar i veckan som är minimikrav isåfall. Alla är vi tveksamma till om han klarar det än. Tom FK är det o de brukar ju vilja ha ut folk så snabbt som möjligt i detta eller i arbete.

När jag kom hem efter mötet satte jag på datorn o skulle äta lite yougurt. Men måde så illa o blev så yr o trött så jag fick lägga mig. Skulle bara vila en LITEN stund men vaknade 1½ timme senare av att A kom hem från skolan. Hade väl sovit ändå längre annars men tur hon väckte mig för annars lär väl inte jag somna ikväll. Mådde rätt okej då jag vaknade o följde med A till pizzerian. Hon skulle köpa hem en kebabtallrik. Då vi kom hem diskade jag o åt lite o nu har jag suttit här vid dator en stund. Men nu åtevänder illamåendet o yrseln lite o även huvudvärken. Tänk att man inte ska orka med nått enda utöver det vanliga. Men så är det ju tyvärr att leva med fibromyalgi o ME. Ja framförallt ME:n är det nog som spökar till det rejält för mig idag. Usch då nu gnäller jag nästna lite här. Ligger ju inte riktigt för mig så bäst jag avslutar skrivandet för ikväll. Tack alla som lsäer o eventuellt kommenterar.

Ovido - Quiz & Flashcards