Alla inlägg den 26 februari 2009

Av sanna - 26 februari 2009 14:46

VM brons i stafett. Lina Andersson, Britta Norgren, Anna Haag o Charlotte Kalla ni är enorma. =)

Av sanna - 26 februari 2009 14:37

Igår var det fullt upp. Först var en kompis från Örebro o hälsade på på dan. Vi käkade lunch, fikade o satt o snackade skit. =) Sen på kvällen var jag på träff med GBP-gruppen. Lika kul som vanligt. =) Då jag kom hem kröp jag ner under täcket o kollade på tv till ca halv 2. Idag är jag hos F. Vi håller på o tvättar. Åker väl hem runt 4. P ringde nyss. Han o fästmön sitter på flygplatsen o väntar på att flyga till Thailand. Han är nog lite nervös för han har problem med öronen då de lyfter o landar pga att han har hål i trumhinnorna för han hade rör i öronen som barn. O det blir mellanlandning i Saudiearabien så det blir ju flera lyft o landningar. Men då de väl är i Thailand får de säkert kul. De bokade resan i måndags o det blev verkligen billigt så här i sista minuten. =)

Av sanna - 26 februari 2009 14:31

Hittade denna hos http://olssonfamily.bloggagratis.se/

1. 4 tv:pogram jag brukar se:

CIS, CSI, Law and order, sport

2. 4 saker jag gjorde i går:

hade besök från Örebro, diskade, var på GBP-träff, kollade på tv

3. 4 saker jag längtar till:

Våren, sommaren, kalaset på lördag, få må bättre

4. 4 saker som står på min önskelista:

Att mina nära och kära får vara friska, må bättre, bättre ekonomi, brödrost :)

5. 4 saker som jag tycker om att göra:

läsa, brodera, surfa på nätet, kolla på sport

6. 4 Saker jag avskyr:

oempati, ytlighet, falskhet, våld

7. 4 Saker jag åt i går:

kasselgryta, smörgås, chips, fika

8. 4 bloggare jag utmanar: dem som känner för att göra den!

Ovido - Quiz & Flashcards