Alla inlägg den 14 februari 2009

Av sanna - 14 februari 2009 21:21

Jag är ju helt ny här o fattade inte hur man får in bilder mellan textraderna men nu har en snäll människa försökt förklara för mig så nu ska jag prova o se om jag har fattat. så in med en bild här nu o sen fortsätta skriva. Håll tummarna för att det kommer att funka.


Haha det verkade som jag fattade.



Av sanna - 14 februari 2009 13:14

Utmaning från Anette

01. Stänger du av mobilen när du sover?

nej den är ju min väckarklocka =)

02. Vem såg dig senast naken?

oj mitt x kanske för 1½ år sne då

03. Hur såg du ut på högstadiet?

Smal, lång

04. Hur kommer du se ut om tjugo år?

ja du det får man väl se

05. Hur var du på dagis?

gick inte på dagis

06. Hur är du att ha som arbetskamrat?

jobbar ej längre

07. Har du celluliter?

nää

08. Biter du på naglarna?

tyvärr

09. Har du något handikapp

handikapp o handikapp men har rörelseinskränkningar pga mina sjukdomar

10. Är du rädd för att få hängbröst?

nä varför ska jag vara det. blir det så så blir det ju så 

11. Tror du att gud är en man eller en kvinna?

??

12. Svär du?

mm

13. Är du trevlig mot Jehovas Vittnen?

NEJ

14. Hur homo är du på en skala 1 - 10?

1

15. Tror du på utomjordningar?

??

16. Om du var tvungen att välja en maträtt som du måste äta varje dag livet ut, vad väljer du?

potatis o korv

17. Vilken mat är den största missen att bjuda dig på?

fisk

18. Har du blivit arresterad?

nej

19. Ljuger du?

kanske nån vit lögn ibland för o skona folk men försöker låta bli

20. Har du kysst en polis?

noo

21. Är du rädd för Securitasvakter?

näää

22. Har du någonting att dölja?

nopp

23. Vad har du på din nyckelknippa?

Nycklar, kapsylöppnare

24. Är du/har du varit gift?

skild sen -96

25. Skulle du gå upp klockan tre på natten för att hämta pojkvännen från krogen?

självklart

26. Kan du laga cyklar?

jo en del av det typ punka iaf

27. Kan du fixa med bilar?

njae lite typ byta däck, tändstift o sånt

29. Kan du baka bröd?

jopp

30. Vet du hur man frostar av en frys?

självklart men nu har jag självavfrostande frys

31. Vilken tv-serie skulle du helst leva i?

typ csi

Jag utmanar alla som vill!

Av sanna - 14 februari 2009 13:13

Hoppas ni alla får en fin o mysig dag idag på Alla Hjrätans Dag

Ovido - Quiz & Flashcards