Alla inlägg den 17 februari 2009

Av sanna - 17 februari 2009 21:08

Satt o bläddrade i bokreakatalogen idag o kryssade i böcker jag vill läsa. Men har ju inga råd att köpa så jag avr borta på bibblan o lånade 4 st i denna omgången.

* Den sista frestelsen av Val McDermid (deckare)

* I skuggan på San Siro av Martin Bengtsson (biografi)

* En annorlunda barndom av Iris Johansson (biografi)

* Det tolfte kortet av Jeffery Deaver (deckare)

Så nu har man o läsa några veckor. =)

När min vännina o henns man hade åkt så gick jag till bibblan o sen låg jag o läste i flera timmar. =) Inte mycket kvar i boken nu (Allt för min syster). Den är bra men lite sorglig på ett sätt. Lagade ingen mat idag utan köpte en sån där frusen färdigrätt. Ingen höjdare men det funkade. A sover hos en kompis inatt o då bara orkade jag inte laga nån mat.

Pratade med F i telefon förut o med P på msn. Mina älskade söner.

Blir ju inte varje dag vi pratar längre sen de flyttade hemifrån. Blir ju annorlunda med A som bor hemma.

Mamma älskar er alla tre.

Imorgon bitti ska jag till diabetessköterskan. Sen ska jag iväg o storhandla. Skåpen är ju hur tomma som helst nu dagarna innan pension. Sen ska jag ut o fika med en kompis imorgon eftermiddag. Blir nog inget skrivet här förrän tidigast imorgonkväll. Men önskar alla som läser detta en fin kväll, natt o onsdag.

Av sanna - 17 februari 2009 11:23


Sitter o fryser men inte lika mycket som igår.

Väntar på att en kompis o hennes gubbe ska komma hit på en fika.

Skriver mer i eftermiddag

Ovido - Quiz & Flashcards