Alla inlägg den 13 februari 2009

Av sanna - 13 februari 2009 16:57

med tvätten. Hänger lite mattor här o där som är lite halvtorra bara.

Nu ska här vilas o njutas i mitt rena hem. =) Smaskar Marabou mjölkchoklad nu. :) Måste läsa lite i boken i helgen också för den är faktiskt bra. Har ju bara hunnit läsa korta stunder i veckan. Är rätt trött faktiskt. Släckte lampan vid 2 inatt, somnade efter en bra stund o upp 7 imorse. Ska spela lite Betapet nu o sen slänga mig o slöa framför soffan.

Alla hjärtansdags kramar till alla som läser detta


Av sanna - 13 februari 2009 09:23



Ibland....

när du gråter...

ser ingen dina tårar.

Ibland....
när du har ont....

ser ingen att du har ont.



Ibland....

när du är bekymrad...

ser ingen dina bekymmer.



Ibland...

när du är lycklig....

ser ingen att du ler.



Men SLÄPP EN FIS    bara EN gång...

Och ALLA vet det

Av sanna - 13 februari 2009 08:57

Jag har blivit utmanad av  Helena


Gör så här:

1. Gå in i din bildmapp

2. Gå till den sjätte mappen och välj därefter den sjätte bilden i den mappen

3. Visa bilden på bloggen och skriv något om den

4. Bjud in sex nya bloggpersoner att vara med på utmaningen

5. Länka till dem och låt dem veta att de är utmanade


Jag utmanar Sofia Marie Kirsi Annelie Anette (kom bara på 5)


Denna bild är så söt tycker jag o jag gillar o klistra in bilder i mina inlägg





Av sanna - 13 februari 2009 08:31

Nu är jag igång med tvätten. Tredje maskinen igång redan. Har räknat ut att jag har 9 maskiner att köra idag. Tur jag har tävttstugan hela dan mellan kl. 7-21. Ska ju hinna få allt torrt också.

Men sen är det VILA som gäller hela helgen innan allt kör igång på måndag igen. Då kommer ju A hem igen. Ska bli skönt med lite rutiner igen mer tex mat o sånt för nu slarvas det rejält då jag är själv hemma. Idag blir det resterna från pizzan jag åt igår.

Jag hoppas ni alla får en bra helg!

Ovido - Quiz & Flashcards