Alla inlägg den 9 februari 2009

Av sanna - 9 februari 2009 12:01

Ingen feber iallafall. Skulle vilja gå ut på en promenad idag i det härliga vädret. Sol o några minusgrader. Men jag ska nog avstå så jag inte blir sämre igen. Ska kolla på störtlopp kl 13 o sen ska jag läsa ut boken tänkte jag. Vill ju veta vem mördaren är nu. =) A åker till sin pappa idag så jag blir själv hemma denna veckan. Ska försöka storstäda här tänkte jag. Ett rum om dan för att spara lite på min kropp. Hoppas jag orkar hålla det också. Brukar bli så att då jag väl börjar kan jag inte sluta utan kör på o gör allt. Får väl göra ett schema att detta o detta gör du idag osv. =)= Haha! Om det nu hjälper. Tveksamt. Men SKA bara ta ett rum om dan. Idag ska jag inget göra för jag vill bli frisk först. Veckan har ju bara börjat så jag lär väl hinna. Ska kanske ta o göra i ordning stroganoffen nu. Börjar känna mig lite hungrig.

Ovido - Quiz & Flashcards