Direktlänk till inlägg 14 februari 2009

Ny utmaning

Av sanna - 14 februari 2009 13:14

Utmaning från Anette

01. Stänger du av mobilen när du sover?

nej den är ju min väckarklocka =)

02. Vem såg dig senast naken?

oj mitt x kanske för 1½ år sne då

03. Hur såg du ut på högstadiet?

Smal, lång

04. Hur kommer du se ut om tjugo år?

ja du det får man väl se

05. Hur var du på dagis?

gick inte på dagis

06. Hur är du att ha som arbetskamrat?

jobbar ej längre

07. Har du celluliter?

nää

08. Biter du på naglarna?

tyvärr

09. Har du något handikapp

handikapp o handikapp men har rörelseinskränkningar pga mina sjukdomar

10. Är du rädd för att få hängbröst?

nä varför ska jag vara det. blir det så så blir det ju så 

11. Tror du att gud är en man eller en kvinna?

??

12. Svär du?

mm

13. Är du trevlig mot Jehovas Vittnen?

NEJ

14. Hur homo är du på en skala 1 - 10?

1

15. Tror du på utomjordningar?

??

16. Om du var tvungen att välja en maträtt som du måste äta varje dag livet ut, vad väljer du?

potatis o korv

17. Vilken mat är den största missen att bjuda dig på?

fisk

18. Har du blivit arresterad?

nej

19. Ljuger du?

kanske nån vit lögn ibland för o skona folk men försöker låta bli

20. Har du kysst en polis?

noo

21. Är du rädd för Securitasvakter?

näää

22. Har du någonting att dölja?

nopp

23. Vad har du på din nyckelknippa?

Nycklar, kapsylöppnare

24. Är du/har du varit gift?

skild sen -96

25. Skulle du gå upp klockan tre på natten för att hämta pojkvännen från krogen?

självklart

26. Kan du laga cyklar?

jo en del av det typ punka iaf

27. Kan du fixa med bilar?

njae lite typ byta däck, tändstift o sånt

29. Kan du baka bröd?

jopp

30. Vet du hur man frostar av en frys?

självklart men nu har jag självavfrostande frys

31. Vilken tv-serie skulle du helst leva i?

typ csi

Jag utmanar alla som vill!

 
 
Anneli

Anneli

14 februari 2009 13:43

Vad roligt med en till utmaning, den lånar jag med mig :)

Kram

http://varan-varld.bloggagratis.se

 
Anneli

Anneli

14 februari 2009 13:50

Då ska jag försöka förklara för dig Sanna hur du ska göra. Man kan gör på två sätt, men som alltid måste man ladda upp dom bilder man vill ha först! Första sättet: har du ju redan prövat, ser jag eftersom du har animeringar... men vill du sätta in flera bilder på en gång utan att skriv i mellan Håller du in CTRL knappen och väljer dom bilder du vill ha... Detta kan du säkert redan... Då går vi till andra sättet att skriva emellan bilderna: Du går till det gröna trädet, klickar på det, du ser en tom rad med en svart pil, tryck på den, markera den bild du vill ha och tryck sen på skapa... Skriv din text och upprepa samma sak igen... Hoppas du förstår något av min beskrivning, hör av dig annars!
Lycka till! Kram Anneli

http://varan-varld.bloggagratis.se

 
Anette

Anette

14 februari 2009 23:41

Vad roligt att du gjorde denna utmaningen också! hihi roligt sätt att lära lite mer om varandra! Kram

http://olssonfamily

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av sanna - 25 augusti 2009 21:35

Från imorgon har min nya blogg där jag skriver om fibromyalgin, bipolära sjd, ME/CFS o mitt övriga liv lösenord så ni som vill läsa får skriva här o be om lösen. Har även startat en blogg med boktips för den som är intresserad...

Av sanna - 25 augusti 2009 21:35

Från imorgon har min nya blogg där jag skriver om fibromyalgin, bipolära sjd, ME/CFS o mitt övriga liv lösenord så ni som vill läsa får skriva här o be om lösen. Har även startat en blogg med boktips för den som är intresserad...

Av sanna - 23 augusti 2009 11:27

Har gjort en ny blogg o kommer snart stänga ner denna. Vill du ha adressen till den så hör av dig...

Av sanna - 17 juli 2009 20:20

Idag har det gått i ett. Varit o storhandlat hem mat o det tar ju sin tid speciellt då man ska passa bussar hit o dit. Sen har jag varit hos frissan också. Såna här dar tar på mina krafter. Nu sitter jag här o har ena ögat på Golden League på tv:n. I...

Av sanna - 14 juli 2009 13:11

Känsn som allt rasar ihop. Det ena efter det andra händer. Hur orkar man? ...

Ovido - Quiz & Flashcards